Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: من با جوادی که گفته می‌شد او هم نامه را امضا کرده صحبت کردم و او گفت که امضایش را جعل کرده‌اند.

مسعود خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری که روز گذشته(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که دو نفر انصراف داده بودند و 3 کاندیدا به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این که برای 4 سال آینده چه برنامه‌هایی دارد، گفت: اول این که من با وجود این که حق رای داشتم اما از این حق استفاده نکردم. در مورد انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون سوارکاری هم امیدوارم لایق اعتماد اعضای مجمع باشم. ما کارهای بزرگی باید در 4 سال آینده انجام دهیم تا قول‌هایی که به مردم داده‌ایم را عملی کنیم. به دنبال این هستیم که اسب ایرانی در دنیا بیشتر شناخته شود. سعی می‌کنیم به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در سوارکاری انگیزی بدهیم و هر کسی هم که تخصصی در صنعت سوارکاری داشته باشد به نحوی از او استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون سوارکاری درباره این که چرا با وجود این که غیادی تایید صلاحیت هم شده بود اما از حضورش در مجمع جلوگیری شد، گفت: تنها 5 نفر تایید صلاحیت شده بودند که غیادی جزو این 5 نفر نبود. تایید صلاحیت کاندیداها در 2 مرحله انجام می‌شود که مرحله اول مزبوط به سابقه مدیریتی کاندیداها است و غیادی در این مرحله تایید صلاحیت شده بود و لیست 6 نفره کاندیداهای تایید صلاحیت شد هم تنها برای این مرحله بود. در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها هم مراجع ذیصلاح باید صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند که در نهایت صلاحیت 5 نفر تایید شد.
وی در مورد این که شنیده می‌شود غیادی قصد داشته در مجمع انتخاباتی مطالب اعتراض‌آمیزی را عنوان کند و به همین دلیل اجازه حضور او در مجمع داده نشد، گفت: او که در این مدت هر چیزی که دلش خواسته را گفته و نیازی به گفتن در مجمع ندارد.

خلیلی در پایان درباره نامه 4 نفر از کاندیداها به وزیر ورزش مبنی بر این که تخلفاتی در روند انتخابات فدراسیون سوارکاری صورت گرفته خاطرنشان کرد: من با جوادی که گفته می‌شد او هم نامه را امضا کرده صحبت کردم و او گفت که امضایش را جعل کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری وزیر ورزش مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد