Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@21:45:32 GMT

تایید رسیدگی به شکایات‌ «سامان » توسط «آلمان»

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۸۸۳۵

پول‌نیوز-گواهینامه ایزو 10002:2014مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال 1390 با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال 1394 تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو 10002:2014صادر شد.

پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو 10002 بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تایید رسیدگی شکایات بانک سامان المان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، طبق قانون شرکت های خودرو سازی می توانند هر ساله اقدام به پیش فروش خودروهای خود کنند که این اقدام نوعی تشویق برای خودروسازان و همینطور کمک به مشتریان برای خرید ارزان تر خودرو است اما متاسفانه بدقولی خودرو سازان در تحویل به موقع خودرو وعده داده شده کام مشتریان را تلخ می کند.شهروند خبرنگاری در همین باره پیامی ارسال کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در سال گذشته تعداد زیادی از مردم برای خودرو در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و مقرر بوده ایران خودرو در زمستان ۱۴۰۲ خودرو را تحویل دهد لکن این اقدام در سال ۱۴۰۲ انجام نشده و ایران خودرو به تعهد خود عمل نکرده است و حالا قیمت خودرو پژوپارس را ۱۵۰ گران کرده است در حالی که باید این خودرو ها به قیمت زمان مقرر تحویل بایستی تحویل مشتری میشد و بابت دیرکرد هم به مشتری خسارت پرداخت میشد اما این گران فروشی و افزایش قیمت چه معنایی دارد.

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵