Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:18:44 GMT

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۰۸۹۷۷

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری، در حکم استاندار قزوین خطاب به عباس افلاطونی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قزوین منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری درسطح شهرستان و بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4318183

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین حکم انتصاب عبدالمحمد زاهدی راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان شیراز یاسوج شب قدر خرم آباد خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران