Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد نیوز – محمد ممتازپور؛ این اپلیکیشن قرار است به زودی روی فروشگاه نرم افزار گوگل ((Google play قرار گیرد و کاربران اندروید با دانلود آن به راحتی از امکانات جالب گوگل لنز استفاده کنند.

گوگل لنز که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند و می تواند با فعال شدن دوربین گوشی های هوشمند ، سوژه ها را تشخیص دهد و بهترین افکت ها را برای ثبت تصاویر بهینه تر، ارایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته موضوع به همینجا ختم نمی شود ؛ گوگل لنز علاوه بر افکت سازی تصاویر می تواند اجسام را تشخیص دهد و اگر کاربر نیاز به اطلاعاتی در مورد جسم خاصی داشته باشد، بدون تایپ کردن و تنها با عکس گرفتن از آن ، اطلاعات مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کند.

به عنوان مثال اگر خودرویی در خیابان توجه شما را جلب کرد ، می توانید با ثبت تصویر آن در گوگل لنز ، از نام برند ، مشخصات فنی و قیمت آن به راحتی باخبر شوید.

به گفته گوگل ، این اپلیکیشن هنوز در روزهای آغازین توسعه خود به سر می برد و به مرور زمان قابلیت های جذاب و پیشرفته دیگری به آن افزوده خواهد شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید