Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسسه اعتباری ملل زمانبندی جدید تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت را اعلام کرد.

ایران آنلاین /مؤسسه اعتباری ملل اطلاعیه شماره ۱۰ در خصوص تعاونی اعتبار منحله وحدت را منتشر کرد که به شرح زیر است:

احتراما با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، پیرو اطلاعیه‌های قبلی مؤسسه اعتباری ملل در خصوص ساماندهی سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به مصوبه سران سه قوه و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی مقرر شده است نسبت به تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی مزبور مطابق با جدول زمانی ذیل اقدام شود؛

لذا ضرورت دارد سپرده گذاران با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی و اصل دفترچه و گواهی حساب و یا سپرده به شعبی که در مراحل قبلی ساماندهی در آن افتتاح حساب کرده‌اند مراجعه و اقدامات ابلاغی از سوی بانک مرکزی را جهت ارائه مدارک مثبته وجوه سپرده‌گذاری شده بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است پس از بررسی‌های لازم و حصول اطمینان از منشاء وجوه سپرده‌گذاری شده، مبلغ تایید شده مطابق با تاریخ های ذیل الذکر به حساب سپرده گذاران واریز خواهد شد.

اطلاعیه شماره 10 موسسه اعتباری ملل در خصوص تعاونی اعتبـار منحله وحدت

با توجه به امکان پرداخت حداکثر تا ده میلیارد ریال به هر یک از سپرده‌گذاران با احتساب پرداخت مبلغ یک میلیاردریال در مرحله اول، پس از تعدیل سود حداکثر تا مبلغ ۹ میلیارد ریال قابل پرداخت است.

از کلیه سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت تقاضا می‌شود ضمن همکاری لازم با پرسنل موسسه اعتباری ملل در انجام هر چه بهتر موضوع و تاکید به مراجعه در تاریخ های تعیین شده، در صورت وجود هرگونه ابهام با شماره تلفن های ۸۸۶۸۲۵۱۱ - ۸۸۶۸۳۱۵۳-۸۸۶۸۲۸۷۱ - ۰۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۴ تماس حاصل کرده و شکایات خود را در سایت www.melalbank.ir موسسه ثبت تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

همچنین ضرورت دارد هرگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با ساماندهی را صرفا از طریق سایت و کانال رسمی موسسه پیگیری کنند.

---

/ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۰۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان