Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@22:38:20 GMT

پرسه زنی بزمجه در خیابان‌های سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۰۱۶۸

پرسه زنی بزمجه در خیابان‌های سبزوار

یک بزمجه (بزغاله مار) در یکی از خیابان‌های منطقه توحید شهر سبزوار زنده گیری شد.

به گزارش قدس آنلاین ،محمد همتی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: پس از تماس اهالی منطقه توحیدشهر سبزوار با سازمان آتش نشانی، مبنی بر مشاهده بزغاله مار در یکی از خیابان‌های منطقه، نجاتگران این سازمان به محل اعزام شدند و یک بزمجه را زنده گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بزغاله مار با استفاده از تجهیزات و لوازم مورد نیاز زنده گیری و در زیست بوم طبیعی خود رها شد.

همتی گفت: در صورت مواجه شدن شهروندان با حیوانات وحشی بدون نزدیک شدن، تحریک و اذیت آنها، موضوع را به آتش نشانی اطلاع دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حیوان سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک نانوایی در شهر غزه برای اولین بار در شش ماه گذشته با کمک برنامه جهانی غذا (WFP) شروع به کار کرد و مواد غذایی مورد نیاز را در بخشی از قلمروی که توسط سازمان ملل متحد مورد حمایت سازمان ملل قرار گرفت فراهم کرد.

به گزارش فرارو، عبدالرحمن در حالی که کیسه‌ای از نان‌های تازه پخته شده را در دست گرفته بود، گفت که از اینکه می‌تواند به فرزندانش غذا بدهد احساس آرامش می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه مجبور شده است به آن‌ها نان تهیه شده از آرد مخلوط شده با ماسه بدهد.

وی گفت: از خدا می‌خواهیم که این روند ادامه داشته باشد.

اسرائیل از زمان هدف قرار دادن یک کاروان کمک‌رسانی در ۱ آوریل که منجر به کشته شدن نیرو‌های امدادی بین المللی شد، با فشار بین المللی فزاینده‌ای برای ارسال کمک‌های بیشتر به نوار غزه مواجه شده است.

برنامه جهانی غذا اعلام کرده که از یک مسیر هماهنگ جدید برای دریافت کمک به شمال غزه استفاده کرده است، جایی که بیش از ۱۳۰۰ تن بسته غذایی و آرد گندم را از طریق ۹ کاروان تحویل داده است.

یکی از سخنگویان برنامه جهانی غذا گفت: روز شنبه، این سازمان با موفقیت سوخت کافی برای ۴ تا ۵ روز و آرد گندم را به یک نانوایی در شهر غزه برای تولید روزانه ۱۴۰۰۰ نان، تحویل داد.

وی افزود: تحویل باید به طور مرتب تکرار شود، برنامه بعدی این است که به سه نانوایی دیگر در شهر غزه برسد.

اسرائیل که ممانعت از کمک‌های بشردوستانه به غزه را رد می‌کند، گفته است که کمک‌ها با سرعت بیشتری به غزه می‌رود. اما این مقدار مورد مناقشه است و سازمان ملل می‌گوید که هنوز بسیار کمتر از حداقل برای برآوردن نیاز‌های بشردوستانه است.

یک کارگر نانوایی در غزه گفت که نانوایی او به مدت ۱۷۰ روز تا دریافت کمک برنامه جهانی غذا از کار افتاده بود. او گفت: تعداد زیادی از مردم بیرون در صف منتظرند و به خدا امیدواریم که نانوایی‌های دیگری در شمال غزه به ما کمک کنند.

به گفته اتحادیه صاحبان نانوایی در غزه، قبل از جنگ ۱۴۰ نانوایی در غزه فعالیت می‌کردند که بسیاری از آن‌ها بمباران و تخریب شد‌ه‌اند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان
  • کشف ۹۸ هزار لیتر قاچاق سوخت در سبزوار
  • بررسی و نقد «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت»