Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی دولت در سال ۹۷ بازسازی بافت‌های فرسوده بوده و اعتبارات خوبی نیز در این راستا تخصیص داده‌شده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و کارگروه تخصصی ارتقا اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه‌نشین استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و در همه استان‌ها نیز مشکل بیکاری را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیکاری معضل خیلی جدی است و بحث آسیب‌های اجتماعی نیز در سطح کشور مطرح است اما در برخی مناطق خاص که عمدتاً بافت‌های فرسوده و حاشیه‌نشین هستند ترکیب جدی این مشکلات باهم وجود دارد.

استاندار لرستان عنوان کرد: بیکاری همراه با اعتیاد، مشکلات اجتماعی، وضعیت نامناسب زندگی ازلحاظ زیستی و محیطی باهم جمع شده و یک مجموعه‌ای از مشکلات را به وجود آورده که باید در این راستا بیشتر توجه کنیم.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی دولت تدبیر و امید در سال 97 توجه به موضوع حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده است تصریح کرد: در برنامه دولت در سال 97 توجه ویژه‌ای به این مناطق شده و اعتبارات خوبی نیز تخصیص داده‌شده است، یکی از برنامه‌های اصلی دولت در سال جاری بحث بافت‌های فرسوده است که بیشتر در حوزه بازسازی است.

خادمی با اشاره به اینکه بازسازی بافت‌های فرسوده باید به‌صورت همه‌جانبه انجام شود بیان کرد: در استان این حرکت شروع‌شده است، در بازدیدهایی که داشته‌ایم گزارش‌های خوبی ارائه‌شده است، همچنین سپاه استان نیز اقدامات خیلی خوبی انجام داده و با الگوی جهادی که دارد خیلی خوب عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بر اشتغال تأکید داشته‌ایم و اینکه باید شغل‌هایی برای این افراد مشخص و منابع در نظر بگیریم، در بافت فرسوده کار کردن اقدامی اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سیاسی امنیتی است که کار پیچیده‌ای است.

استاندار لرستان گفت: تشکیل این جلسات دوساعته کارساز نیست بنابراین دستگاه‌های مربوطه و سازمان‌های مردم‌نهاد باید جلسات متعددی را در راستای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌نشین و فرسوده داشته باشند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران