Web Analytics Made Easy - Statcounter

از امروز مدارس دخترانه غیرانتفاعی تبریز باید دنبال معلم زن جهت جایگزینی در سال تحصیلی پیش رو باشند و معلمان مرد دنبال استخدام در مدارس پسرانه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، درپی ممنوعیت تدریس معلمان مرد در دبیرستان‌های دخترانه چالشی جدید برای مدارس غیرانتفاعی تبریز در ایام تعطیلات تابستانی آغاز شده است تا به دنبال معلمانی جدید برای دانش‌آموزان در سال تحصیلی 98-97 باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند شاید قبل از ابلاغ وزارت آموزش و پرورش نیز کمتر مدرسه‌ای حاضر می‌شد برای دختران دبیرستانی معلم مرد به‌کار گیرد اما این موضوع در مدارس غیرانتفاعی تهران و سایر کلانشهرها شایع‌ بود و در برخی مدارس تبریز هم شاهد تدریس معلمان مرد و حتی جوان برای دانش‌آموزان دختر 15 سال به بالا بودیم.

از آنجایی که لیست معلمان مدارس غیرانتفاعی همه ساله به آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام می‌شود بعید به نظر می‌رسد مدرسه‌ای از قانون تبعیت نکند و در عین حال نهاد مسئول نسبت به قانون‌شکنی مدرسه‌ای سکوت اختیار نماید اما باید منتظر ماند و دید که آیا مدارس دخترانه معلمان زن متخصص در رشته‌های تحصیلی مورد نیاز را جهت جایگزینی پیدا خواهند کرد، یا خیر.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ضرورت توسعه شبکه معابر شهری مرکز استان گلستان گفت: بخش عمده ترافیک خودرو، ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی و استقرار واحد‌های (صنایع) مزاحم در بافت شهری است.

مهران کاظم نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: بر اساس آمار‌های رسمی، طی یک دهه اخیرشاهد افزایش ۳ برابری خودرو‌ها و همچنین رشد ۱۰ درصدی جمعیت گرگان بوده ایم، در حالیکه ساختار خیابان‌ها و معابر شهری تغییر محسوسی نداشته است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی تشدید کننده ترافیک در گرگان، استقرار صنایع مزاحم در شهر به ویژه تمرکز و جانمایی نادرست مدارس غیر انتفاعی در برخی از نقاط شهر گرگان است.

رییس کمیسیون توسعه وعمران ادامه داد: در محدوده بلوار ناهار خوران شاهد استقرار برخی مدارس غیرانتفاعی هستیم که عامل تشدید کننده ترافیک شده است و این امر گلایه مندی زیاد شهروندان را به دنبال داشته است.

کاظم نژاد گفت: برخی از این مدارس فاقد مجوز بوده و برخی دیگر اعتبار مجوز آن‌ها پایان یافته است که باید با بازدید و رصد میدانی به این مدارس اولتیماتوم بدهیم که مکان خود را تغییر دهند.

وی افزود: جانمایی چند مدرسه در محدوده نهارخوران و تردد خودرو والدین و سرویس مدارس به نحوی است که برای ساعاتی کل خیابان‌های پیرامونی را تحت الشعاع قرار می‌گیرد و معبر به یک پارکینگ تبدیل می‌شود.

این عضو شورای شهر ادامه داد: انتظار شهروندان و اعضای شورا از شهردار گرگان آن است که از همه ظرفیت قانونی برای انتقال این واحد‌ها به مکان مناسب استفاده کند، برفرض اگر اتفاقی در پیرامون این مدارس حادث شد، امکان حضور و تردد خودرو‌های امدادی و آتش نشانی با چالشی جدی مواجه است.

وی گفت: شاید بنا به محدودیت‌های اعتباری امکان توسعه مطلوب شبکه معابر و یا تعریض معابر وجود نداشته باشد یا سرعت اجرای پروژه‌ها مقبول شهروندان نباشد، اما باید در سایر موئلفه‌های هم‌سو که هزنیه بری کمتری دارند؛ به دنبال کاهش ترافیک برویم.

کاظم نژاد اظهار کرد: طراحی و اجرای اصلاحات هندسی از میادین و معابر شهر، جانمایی و استقرار چراغ‌های راهنمایی جدید، توسعه و به طور دقیق‌تر مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی باید در دستور کار جدی مدیران شهرداری قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ بررسی اقدامات و برنامه‌های مدیران شهرداری گرگان و کندی در اجرای برخی پروژه‌ها نشان می‌دهد مجموعه شهرداری گرگان هم برنامه مشخص و هدفمندی برای کاهش بار ترافیکی مرکز استان نداشته و صرفا به تشکیل جلسه، انتظار همراهی از سوی مردم و افزایش مبالغ جریمه راهنمایی و رانندگی بسنده می‌کنند

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ظلمی به نام تنبیه بدنی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • محمودزاده: حقوق معلمان مدارس غیردولتی افزایش می‌یابد
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد