Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ میلیون حبه قرص روان‌گردان و داروی غیرمجاز توسط مأموران کلانتری شهرستان کرمانشاه کشف شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: به‌دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در شهرستان کرمانشاه اقدام به توزیع قرص‌های روان‌گردان و داروهای غیرمجاز می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران یکی از کلانتری‌های این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران نیز با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام گشت‌های نامحسوس محل اختفای فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

امان‌اللهی گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد 56 نوع قرص روان‌گردان و داروی غیرمجاز در مجموع به تعداد 10میلیون و 273 هزار حبه قرص و داروی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: براساس نظر کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده به 800 میلیون ریال می‌رسد.

وی با اشاره به دستگیری متهم از معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

امان‌اللهی مبارزه با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های پلیس برشمرد و از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورند تا در دام چنین بلایی گرفتار نشوند.

انتهای پیام‌/ ز

R41380/P41362/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم

منابع خبری از شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید امروز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه‌باختری پنج مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این  مبارزان فلسطینی تامر رأفت عبدالرحمن فقها (۳۲ساله)، علا ادیب شریتح (۴۵ساله)، اسال بشیر بدران (۴۲ساله)، عدنان تیسیر سماره (۴۰ساله) و یک شهید مجهول الهویه هستند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که این مبارزان فلسطینی وابسته به گردان‌های القسام هستند.

منابع نزدیک به گردان های القسام با انتشار تصاویر چهار شهیداعلام کردند که آن‌ها قسامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟ +عکس
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید