Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@16:20:54 GMT

صدر باکس آفيس آمريکا در تسخير 8 يار اوشن

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۰۶۲۸

صدر باکس آفيس آمريکا در تسخير 8 يار اوشن

خبرگزاري آريا- با اکران «اوشن 8» اين فيلم موفق شد در راس باکس‌آفيس آمريکا قرار بگيرد و «جنگ ستارگان» و «ددپول» را کنار بزند.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، بانوهاي «اوشن 8» با شروع اکران فيلم در آمريکاي شمالي، موفق شدند صدر باکس آفيس را به خود اختصاص دهند.
اين فيلم با افتتاحيه‌اي 41.5 ميليون دلاري با نمايش در 4145 سالن سينما ادامه‌اي بر فيلم‌هاي پرفروش سه‌گانه «اوشن» است که بيش از يک دهه پيش به کارگرداني استيون سودربرگ و با نقش‌آفريني ستاره‌هايي مثل جرج کلوني، برد پيت و مت ديمون روي پرده‌هاي سينما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين فيلم در بازار بين‌المللي نيز تاکنون 12.2 ميليون دلار فروش کرده تا مجموع فروشش در جهان را ظرف سه روز به 53.7 ميليون دلار برساند.
«اوشن 8» محصولي از کمپاني برادران وارنر و ويليج رودشو پيکچرز است. اين فيلم موفق شد دو فيلم پرفروش «سولو:داستاني از جنگ ستارگان» و «ددپول 2» را در رديف‌هاي پايين‌تر جدول قرار دهد. 69 درصد مخاطبان اين فيلم را زنان تشکيل داده‌اند و از اين ميان 69 درصد آنها بالاي 25 سال بودند. اين فيلم در سايت راتن‌ توميتوز تاکنون امتياز 68 درصد را کسب کرده است.
فيلم «سولو» کمپاني‌هاي ديزني و لوکاس فيلم با فروشي حدود 15.15 ميليون دلار در رتبه دوم باکس‌آفيس جا گرفت و به اين ترتيب در حاليکه سومين هفته اکران خود را آغاز مي‌کند، مجموع فروش داخلي‌اش را به بالاي 176 ميليون دلار رساند. در عرصه بين‌المللي هم از همين حالا جان فيلم گرفته شده و با اضافه کردن تنها 11.3 ميليون دلار، فروش خارجي‌اش را به 136.1 ميليون دلار رساند. به اين ترتيب فروش کل فيلم از مرز 136 ميليون دلار گذشته است.
«ددپول 2» با 13.65 ميليون دلار فروش در رتبه سوم باکس‌آفيس قرار گرفت و فروش داخلي‌اش را به 280 ميليون دلار رساند. چيزي حدود 18.5 ميليون دلار به فروش خارجي فيلم اضافه شد و در نتيجه مجموع آن را به 376.6 ميليون دلار رساند. اين فيلم روي هم رفته تا به حال 655 ميليون دلار فروخته است.
در عين حال، فيلم «ارثي» ساخته توني کولِت هم در باکس‌آفيس جلو رفت. اين فيلم تريلر ترسناک توانست از تخمين‌هاي اوليه عملکرد بهتري به ثبت برساند و با 13 ميليون دلار کسب‌شده از 2964 پرده سينما در رتبه چهارم جاي بگيرد.
اين فيلم که نخستين تجربه کارگرداني آري آستر است، از وقتي در قسمت «نيمه‌شب» فستيوال فيلم ساندنس به نمايش درآمده مورد تحسين منتقدان قرار گرفته اما مخاطبان با آنها هم‌نظر نيستند. امتياز اين فيلم در ميان مخاطبان راتن ‌توميتوز در حال حاضر 68 درصد است، اما منتقدان آن را در 94 درصد قرار داده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باکس آفيس آمريکا 8 يار اوشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام

یک تابلو نقاشی اثر «گوستاو کلیمت»، نقاش برجسته اتریشی که گمان می‌رفت از مدت‌ها قبل گم شده است، در یک حراجی به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش رسید.

به گزارش ایسنا، «پرتره خانم لیزر» اثر «گوستاو کلیمت»‌ که در حقیقت تابلو نقاشی از تصویر یک زن جوان است که به علت درگذشت «کلیمت» ناتمام باقی ماند، در جریان حراجی که روز چهارشنبه برگزار شد، به‌رغم حاشیه‌هایی درباره موضوع و تاریخچه آن به قیمت ۳۲ میلیون دلار معادل ۳۰ میلیون یورو فروخته شد.

«رویترز» نوشت، این تابلو نقاشی که در ماه ژانویه و پیش از مزایده به نمایش گذاشته شده بود، درحالی مدت‌ها به عنوان یک اثر هنری گمشده در نظر گرفته می‌شد که در حقیقت چندین دهه در یک ویلای خصوصی واقع در وین نگهداری می‌شد. کارشناسان پیش از مزایده این اثر ارزش آن را بین ۳۰ الی ۵۰ میلیون دلار برآورد کرده بودند.

در این نقاشی یک سوژه احتمالاً نوجوان در لباس فیروزه‌ای و یک بالپوش گلدار با چشم‌های قهوه‌ای نافذ و موهای تیره و مجعد به همراه پس‌زمینه‌ای سرخ به تصویر کشیده است.

کاتالوگ‌های اخیر آثار کلیمت (۲۰۰۷ و ۲۰۱۲) موضوع این نقاشی پرتره را دختری ۱۸ ساله به نام مارگارت کنستانس لیزر (متولد ۱۸۹۹) دختر صنعتگر بزرگ آدولف لیزر، معرفی می‌کند. تحقیقات جدیدی که توسط خانه حراج وین انجام شده اکنون نشان می‌دهد که دو عضو دیگر از خانواده لیزر ممکن است به عنوان سوژه کلیمت به کار گرفته شده باشند: هلن لیزر (متولد ۱۸۹۸)، دختر بزرگ هنریت آمالی لیزر-لاندو و جاستوس لیزر و دختر کوچکتر آنها آنی لیزر (متولد ۱۹۰۱). خانواده لیزر متعلق به جامعه طبقه رده بالای وین و از حامیان مشهور گوستاو کلیمنت مدرنیست مشهور اتریشی بودند.

کلیمت احتمالا این نقاشی پرتره را در سال ۱۹۱۷، تنها یک سال قبل از مرگش بر اثر سکته مغزی، آغاز کرد. اینکه وقتی این نقاشی در استودیوی «کلمیت» بود و چه اتفاقی برای آن نقاشی پس از مرگ کلیمت در سال ۱۹۱۸ افتاد، مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​