Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با حضور قائم مقام شهرداری تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و جمعی از مسئولان و کارکنان در محل سالن اجتماعات اداره کل سلامت و امور اجتماعی برگزار و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر رحیمی مدیرکل سابق، دکتر محمدحسین حسن زاده به عنوان مدیرکل جدید اداره کل سلامت و اموراجتماعی شهرداری تبریز منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم  موسایی، قائم مقام شهرداری تبریز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان و تقدیر از تلاش ها و فعالیت های دکتر رحیمی مدیرکل سابق سلامت و امور اجتماعی با تاکید بر اهمیت حفظ منافع جامعه و اولویت بندی و ارجحیت منافع عمومی به منافع شخصی، تصریح کرد: این نگرش که منافع فرهنگی و عمومی جامعه در اولویت باشد باید جزو فرهنگ های غالب و حاکم جامعه ما شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی متولی این فرهنگسازی است که با هنر و توانمندی خویش خرده فرهنگ ها را به فرهنگ حاکم بر سیستم در راستای بهبود سازمانی تبدیل می کند.

وی با بیان اینکه هدف مهم معاونت فرهنگی تغییر نگرش مردم نسبت به عملکرد و مجموعه شهرداری است، خاطرنشان کرد: لازم است تلاش شود ذهنیت شهروندان به گونه ای تغییر جهت داده شود که شهرداری را به عنوان مجموعه صرفا خدماتی نشناسند بلکه باور کنند که شهرداری مجموعه ای فرهنگی و اجتماعی است که می تواند در تمام حوزه های اجتماعی نقش موثر ایفا کند.

وی گفت :دکتررحیمی اولین مدیرکل، درحوزه رفاهی ودرمانی شهرداری است. این مجموعه با تلاش وی و همکاران اداره کل در حوزه سلامت و امور اجتماعی پیشرفت فراوانی داشته و شایان ذکر است که  دکتر رحیمی تا به امروز به صورت افتخاری در این مجموعه خدمت می کردند و به ایشان مدیریت جدید درسازمان ورزش را نیزتبریک می گوییم.

در ادامه حجت الاسلام حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رحیمی، از دکترعلیزاده نیزکه دراین حوزه زحمات فراوانی کشیده اند و پیشکسوت هستند نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه افزود: امورات باید به صورت ستادی انجام گیرد و باید از تمام ظرفیت دکتر حسن زاده جهت سیاست گذاری استفاده شود.

در ادامه معارفه دکتر رحیمی اظهار کرد: من سعی کردم در این مجموعه به نحو احسن خدمت کنم و خدا را شکر که این مجموعه به یک مجموعه قدرتمند تبدیل شده است که از این بابت خوشحالیم که این مجموعه را به برادر بزرگوارم دکتر حسن زاده تحویل می دهم.

حکم انتصاب محمدحسین حسن زاده به عنوان مدیرکل جدید اداره سلامت و امور اجتماعی که به امضای شهردار رسیده بود توسط مهندس موسایی قائم مقام شهرداری تبریز به وی اعطا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه سالن اجتماعات سلامت شهرداری فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز، ۱۸ و ۱۹ اردبیهشت
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد