Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: من به شخصه از سالهای قبل نیز در زندگی هیچ محصول خارجی نداشته ام که بخواهم با ایرانی جایگزین کنم البته از امسال حساسیتم نسبت به خرید کالای ایرانی بیشترشده است.

ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان"حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری می خواستند با انتخاب شعارسال از مردم و مسئولین بخواهند که در جهت تقویت و حمایت از کالای ایرانی بیشتر تلاش کنند چراکه مشکل کنونی کشور اشتغال جوانان است و تنها راه حل این مشکل حمایت از کالای ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بناب در پاسخ به سوال که شما در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول یا برند خارجی را کنار گذاشته اید و چه محصول ایرانی را خریدرای کردید، گفت: من به شخصه از سالهای قبل نیز در زندگی هیچ محصول خارجی نداشته ام که بخواهم با ایرانی جایگزین کنم البته از امسال حساسیتم  نسبت به خرید کالای ایرانی بیشترشده است در سفری که به خارج از کشور داشتم به همکاران نیز توصیه کردم که حتی با عنوان سوغات هم از محصولات خارجی نخریم هرکس دلش برای ایران اسلامی می سوزد باید خرید جنس خارجی را کنار بگذارد.

اعزازی در خصوص معرفی محصول ایرانی خوب به مردم اظهارداشت: به نظر بنده همه محصولات ایرانی خوب است به عنوان مثال در حال حاضر در حوزه کشاورزی کشمش بناب بسیار خوب است و در حوزه صنایع نیز فولاد بناب در سطح کشور جایگاه خوبی دارد در صنعت تولید اجاق گاز نیز بسیار فعال هستیم.

 

وی افزود: جهت تحقق شعار سال مردم و مسئولین در کنارهمدیگر باید کمک کنند چرا که اولویت اول ما اشتغال است و اشتغال هم تقویت نمی شود مگراینکه حمایت از تولیدات داخلی اتفاق بیافتد، اگر کالای داخلی را حمایت کنیم و مردم نیز از مصرف کالاهای خارجی خوداری کنند مشکل اشتغال جوانان نیز حل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه حمایت از کالای ایرانی نخرید جنس خارجی است تصریح کرد: اگر تمام مردم ایران بخصوص مسئولین رده بالای کشور عزم ملی داشته باشند و فقط  یک هفته جنس خارجی خریداری نکنند بهترین حمایت از تولید ملی اتفاق می افتد.

انتهای پیام/گ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است