Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می‌رود طی همین هفته با اعلام جدایی دلوفئو و مارلون سانتوس، بیش از 30 میلیون یورو به حساب بارسلونا واریز شود.

طرفداری - انتقال جرارد دلوفئو به واتفورد و مارلون سانتوس به وست هم قطعی است.

به گزارش mundodeportivo، دو بازیکن طی همین هفته از بارسلونا جدا می‌شوند. جدایی دلوفئو و مارلون قطعی است و انتظار می‌رود امروز یا فردا انتقال این دو به ترتیب به واتفورد و وست هم رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به بارسلونا اعلام کرده‌اند که هفته گذشته دو باشگاه بر سر انتقال دلوفئو با رقم 13 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند و تنها اعلام رسمی این خبر مانده که احتمالا همین روزها اعلام می‌شود.

دیگر خروجی بارسلونا مارلون سانتوس برزیلی است. مدافعی که خریدش تنها 6 میلیون یورو برای باشگاه هزینه در بر داشت و فصل گذشته با انتقالی قرضی و دو ساله راهی نیس شده بود. عملکرد خوب مارلون در فرانسه باعث شد وست هم به جذب او علاقه مند باشد. طی روزهای اخیر دو باشگاه مذاکرات بسیار خوب و پیشرفته‌ای با هم داشته‌اند و توافق بسیار نزدیک است. پیشنهاد وست هم چیزی بین 15 تا 18 میلیون یورو خواهد بود.

انتظار می‌رود جدایی دلوفئو و مارلون تنها یک شروع برای خروج‌های گسترده بازیکنان مازاد از بارسلونا باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد