Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته سوم لیگ ملت های والیبال با سه برد و 9 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
در هفته سوم این رقابت ها، ایران در یک بازی یک طرفه چین را شکست داد، مقابل برزیل با حضور بازیکنان جوان نمایش خوبی داشت و در بازی با روسیه هم عملکرد قابل قبولی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبار قوچان نژاد از مربیان با سابقه تیم های لیگ برتری والیبال ایران  درباره عملکرد تیم ملی در این رقابت ها گفت: کادر فنی تیم ملی چون چیزی برای از دست دادن نداشت، در بازی با برزیل به جوان ها فرصت داد. همین موضوع باعث شد هم بازیکنان اصلی خوب استراحت کنند و هم اینکه آنالیز تیم برزیل به هم بریزد. برزیلی ها در این بازی اسیر انگیزه و جنگندگی جوان های ایران شده بودند.
وی افزود: بازیکنان اصلی پس از یک روز استراحت و ریکاوری، در بازی با روسیه سرحال تر بازی کردند و فقط در امتیازات پایانی هر ست اسیر حرفه ای گری و پختگی روس ها شدند.
قوچان نژاد گفت: تیم ملی ایران هنوز در زمینه سرویس و دریافت دچار مشکل است. بیشتر تیم های خوب دنیا به زدن سرویس های پرشی با قدرت و سرعت بالا روی آورده اند اما بازیکنان ایران که آماده دریافت چنین سرویس هایی نیستند، دچار مشکل می شوند و توپ به خوبی در اختیار پاسور که طراح حملات تیم است قرار نمی گیرد.
وی ادامه داد: از سوی دیگر بیشتر بازیکنان تیم ما سرویس های موجی ساده می زنند که دریافت آنها برای تیم های حریف سخت نیست و می توانند به خوبی برنامه های هجومی خود را اجرا کنند. والیبال ایران اگر به دنبال کسب افتخارات جهانی است باید این دو مشکل خود را حل کند.
سرمربی پیشین تیم های شهرداری زاهدان و میزان خراسان درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی گفت: میدان دادن به جوان ها تاوان دارد. هنوز راه درازی در پیش داریم و این نسل جدید باید در کنار با تجربه ها میدان ببیند تا آماده حضور در بازی های بزرگ شود.
وی افزود: اگر الان جوانگرایی نکنیم، ممکن است والیبال دچار یک سکته شود که گذر از آن بسیار دشوار است.
قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که آیا والیبال ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد یا سیر نزولی طی می کند؟ گفت: تقریبا درجا می زنیم. باید از نظر روانی و انگیزشی روی بازیکنان کار شود. اگر اهمیت این موضوع بیشتر از تکنیک، تاکتیک و بدنسازی نباشد، کمتر از آن هم نیست.
وی ادامه داد: اقتدار مدیریتی کادر فنی هم نباید فراموش شود. بازیکنان باید بدانند که در هر شرایطی باید برنامه های کادر فنی را اجرا کنند، حتی اگر سرمربی تاکتیک اشتباهی داشته باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جوانگرایی لیگ ملت های والیبال ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که نیروهای اورژانس برای ارائه خدمات درمانی به بین تماشاگران رفتند، هواداران از طبقه پایین و محل وقوع حادثه تخلیه شدند.

پس از رسیدن کادر پزشکی به تماشاگری که دچار ایست قلبی شده بود، طرفداران هم کم‌کم از جایگاه کنار رفتند و زمینه برای معاینه و احیای هوادار فراهم شد.

در همین حال بلندگوی ورزشگاه هم از هواداران خواست تا حد امکان مسیر را برای حرکت نیروهای اورژانس باز کنند تا آنها به راحتی خدمات پزشکی را ارائه دهند.

در اطلاعیه‌ای که در ورزشگاه خوانده شد، آمده است: «لطفا همه هواداران باز کردن مسیر برای نیروهای اورژانس را در اولویت قرار دهند و مطمئن شوند که راه‌های ارتباطی باز هستند.»

سپس در ورزشگاه اعلام شد که تا زمان مشخص شدن وضعیت هوادار، نیمه دوم بازی به تعویق افتاده است و پس از دقایقی که پزشکان هوادار را از ورزشگاه خارج کردند و به بیمارستان انتقال دادند، نیمه دوم آغاز شد.

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)