Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 20 خردادماه در همایش فرهنگی نشان ارادت اظهار کرد: خیران و واقفان در سراسر ایران 500 مدرسه را در استان کردستان احداث کرده‌اند که 70  درصد این افراد از خارج استان کمک‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط ستاد عتبات عالیات برای بازسازی بقاع متبرکه جمع‌آوری شده است، افزود: در این راستا برای ساخت و بازسازی حوزه‌های علمیه و مدارس دینی اهل سنت نیز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه با اشاره به احداث زائرسرای در مشهد عنوان کرد: در راستای رفاه و آسایش زوار کردستانی احداث زائرسرای بزرگی در مشهد مقدس در دست‌ساخت است.
وی با اشاره به اجر اخروی و دنیوی وفق و پرداخت زکات عنوان کرد: چنین کارهایی در محضر خداوند متعال حسنات در بردارد چراکه هم موجب سعادت دنیوی و اخروی فرد می‌شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: وقف و صدقه در ماه مبارک رمضان را نباید از دست بدهیم چراکه از ثواب حسنات در این ماه هزاران برابر سایر ماه‌های سال است.
وی افزود: هر چیزی در این دنیا متعلق به خداست و هر وقت اراده کند می‌تواند همه را از مردم بگیرد پس تا وقتی برای ما امکان دارد از مال و جان در دنیا درراه خدا صرف کنیم که در آخرت رستگار شویم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در مورد اهمیت استفاده درست از ثروت و سرمایه در این دنیا اعلام کرد: انسان با دید وسیع می‌فهمد که چگونه باید از اموال خود بهره گیرد؛ ما باید آگاه باشیم که چگونه از ثروتمان در دنیا استفاده می‌کنیم تا در محضر خدا و آخرت پشیمان نشویم.
وی ادامه داد: انجام کار خیر در دنیا مثل باز کردن حساب پس‌انداز بلندمدت است؛ اگر شما یک سنت حسنه همانند وقف و زکات و بخشش را در جامعه بنا کنید هر کس که آن عمل را انجام دهد به شما هم ثواب تعلق خواهد گرفت.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با ارج نهادن بر شیوه زندگی پیامبر و اهل‌بیت(ع) عنوان کرد: از شیوه زندگی پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) درس بگیریم. اگر ما هم این بزرگواران را سرلوحه خود قرار دهیم بی‌شک به سعادت خواهیم رسید.
وی بیان کرد: خداوند زندگی عاشقانه را بیشتر مدنظر دارد پس شما هم عشق بورزید به خدا، پیامبر و اهل‌بیت این بزرگوار تا بتوانیم رستگار دنیا و قیامت شویم.
نماینده ولی‌فقیه با اشاره به راه سعادت انسان در این دنیا و در آخرت یادآور شد: از اموالتان درراه خدا ببخشید و این را هم بدانید که خداوند زیر دین هیچ‌کس نمی‌ماند و به شما هزاران برابر آنچه بخشیده‌اید در دنیا و آخرت عطا می‌کند و این راه سعادت انسان در هر دو دنیا است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: فراهم بودن امکانات زیر ساختی و زمین‌های حاصلخیز موجب رغبت اهالی به زندگی در این روستا شده است.
مرادی همچنین از اجرای طرح هادی در ۳۷۱ روستا با اعتبار ۴ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گفته وی، از ۸۰۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان ۵۶ درصد مقاوم سازی شده است.

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه درگیری اراذل و اوباش در نازی‌آباد تهران
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات