Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:27:23 GMT

نمایش «فیلشاه» در جشنواره انیمیشن انسی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۱۶۲۱

نمایش «فیلشاه» در جشنواره انیمیشن انسی

خبرگزاری شبستان: تهیه کننده «فیلشاه» از حضور و نمایش این انیمیشن در جشنواره انسی، مهمترین جشنواره انیمیشن در جهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی فیلم، حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره «گروه هنرپویا» از نمایش «فیلشاه» در جشنواره «انسی» فرانسه خبر داد و گفت: این انیمیشن روز سه شنبه 12 ژوئن در سینما pathe pathe   برای شرکت‌کنندگان در پنجاه و هشتمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن انسی به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد میزان استقبال از «فیلشاه» در جشنواره انسی بیان کرد: بلیت‎های نمایش «فیلشاه» مورد استقبال خوب شرکت‌های پخش و سایر حاضرین در بازار این جشنواره قرار گرفت و امیدواریم مانند فیلم «شاهزاده روم» اثر قبلی گروه هنرپویا، بتوانیم بازخوردهای خوبی از نمایش‌های خارجی «فیلشاه» داشته باشیم.

تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» درخصوص حضور این اثر در جشنواره‌ها و اکران‌های بین المللی گفت: تاکنون اقدامات مثبتی در این زمینه انجام شده است. «فیلشاه» پیش از اینکه در ایران به نمایش درآید در لبنان روی پرده سینماها رفت که با استقبال خوبی مواجه شد و توانست بیش از 500 هزار دلار فروش داشته باشد. در گام بعدی هم «فیلشاه» در کشورهای اردن و عراق به نمایش درآمد و برنامه ریزی ها و مذاکرات برای ادامه اکران‌های بین المللی این فیلم همچنان ادامه دارد.

جعفری اضافه کرد: در هفته گذشته نیز «هنرپویا» با اثر «فیلشاه» در بازار World Content Market-Moscow 2018 روسیه حاضر بود و بازخوردهای خوبی از جانب پخش‌کنندگان روسی داشتیم و تلاش می‌کنیم با جمع بندی نتایج این سفر، بزودی گزارش حضور در این بازار را نیز منتشر می‌کنیم.

وی درخصوص برنامه‌های گروه «هنرپویا» برای حضور در جشنواره انسی فرانسه گفت: این جشنواره یکی از مهمترین رویدادهای انیمیشنی دنیا است که هرسال در ماه ژوئن برگزار می‌شود و شرکت‌های مهم دنیا در کنار انیمیشن‌سازهای زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند. در حاشیه این جشنواره، بازار بزرگ Mifa برای عرضه تولیدات انیمیشنی دنیا برپا می‌شود و «هنرپویا» با مشارکت و همکاری استودیو «گنبدکبود» در این بازار مهم نیز حضور دارد.

جعفری نهایتا گفت: همچنین برنامه ریزی‌ها درخصوص انجام مذاکرات با تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان خارجی در مورد «فیلشاه» و اثر تازه گروه «هنرپویا» صورت گرفته که ان شاءالله در طول برگزاری جشنواره و پس از آن تلاش می‌کنیم جزئیات این موارد را با کمک رسانه‌ها به شکل مناسب بازتاب دهیم.

پایان پیام/425

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس مجلس قدس حسن روحانی ماه رمضان مقام معظم رهبری کارآفرینی دولت راهپیمایی جشنواره انسی حامد جعفری انیمیشن سینمایی فیلشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم‌تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود این‌بار در هفته دوم اردیبهشت در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از مربی اریال یوگا: سپیده صمدپور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده‌خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌ برد.

در خلاصه نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بین‌مان جاری است. من به طلوع خورشید وصال‌مان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودی‌مان می‌شود.»

کد خبر 6086303 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی