Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زینی وند مقدم ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت آسیب های اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از محرومیت و مظلومیتی که در مناطق حاشیه نشین وجود دارد، نتیجه نوع نگاه مسئولان است،  این مناطق در گذشته رها شده بودند و اگر اماکنی هم داشتیم متروکه شده اند، اظهار داشت: یکی از برنامه های ما این بود که مناطق آسیب پذیر و دارای مشکل را بررسی کنیم و یکسری فضاهایی در این محلات داریم که متروکه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قطعا باید برای تحول در مناطق حاشیه ای، یک عزم جدی و همگانی ایجاد شود، تصریح کرد: تعدادی از مدارسی که در این محلات واقع شده و در گذشته رها شده بودند را شناسایی کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در محله گل سفید هنرستان مخروبه «خیام» را داریم که می تواند به یکی از مراکز رفاهی، ورزشی و فرهنگی خوب در شهر تبدیل شود؛ اعتبار لازم برای احیای این هنرستان را اختصاص داده ایم که در هفته مبارزه با مواد مخدر آن را افتتاح کنیم.

زینی وند مقدم خاطرنشان کرد: ایجاد زمین چمن مصنوعی، زمین بسکتبال و والیبال و یک مرکز رفاهی و تالار در این هنرستان در دستور کار است.

وی با بیان اینکه در محله پشته حسین آباد،  نمازخانه ای داشتیم که رها شده بود، ایجاد یک زورخانه در این مکان را پیش بینی کرده ایم، افزود: در محله فلک الدین نیز یک زمین چمن و پینت بال را پیش بینی کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه شناسایی و تعیین تکلیف این فضاها را در دستور کار داریم، ادامه داد: از استانداری لرستان نیز درخواست داریم برای تغییر کاربری برخی فضاهای آموزش و پرورش کمک کنند.

کد خبر 4318343

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان خرم آباد مناطق حاشیه نشین راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شیراز یاسوج شهرکرد گرگان خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ دهقانی نیا معاون سلامت وتربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت: این زمین چمن با کمک خیران و مشارکت اولیای مدرسه بهره برداری شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم