Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: باید بهترین تصمیم را بگیرم و به تیمی بروم که دوباره مشکلات چند سال اخیر را نداشته باشم. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

علیرضا عزت‌کرامت در  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه بعد از سقوط نفت تهران چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت، گفت: با اینکه نفت سقوط کرد، اما همه ما تا جایی که می توانستیم تلاش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم به‌عنوان بهترین توپ‌گیر در فصل گذشته انتخاب شدم که برنامه نود هم نشان داد. حالا هم چند پیشنهاد دارم که باید بهترین تصمیم را بگیرم و به تیمی بروم که دوباره مشکلات چند سال اخیر را نداشته باشم.

کاپیتان تیم فوتبال نفت تهران در هفدهمین دوره لیگ برتر در ادامه افزود: در این چند سال که در نفت بودم از لحاظ مالی و فوتبالی ضرر کردم و حالا باید انتخابی داشته باشم که کم و کاستی‌های چند سال اخیر جبران شود. به‌هرحال من متأهل هستم و باید همه جوانب را در نظر گرفته و یک تصمیم درست بگیرم.

وی در خصوص اینکه چه زمانی تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد نیز اظهار داشت: من عجله‌ای برای انتخاب ندارم و زمان زیادی هم باقی مانده است تا فصل نقل‌وانتقالات تمام شود. قطعاً همه شرایط را برای انتخاب تیم بعدی‌ام در نظر خواهم گرفت تا یک تصمیم خوب بگیرم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نفت تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت تهران نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد