Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت باشگاه پرسپولیس برای گرفتن نمره قبولی از هواداران سه ماموریت دیگر را باید با موفقیت پشت سر گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیریت باشگاه پرسپولیس با راضی کردن کمال کامیابی نیا برای ماندن در این تیم و تمدید قرارداد بلند مدت این بازیکن تا حدود زیادی خود را از زیر فشار خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در تابستان از جذب بازیکن محروم است با این حال توانست مهدی شریفی و مهدی شیری را جذب کند و از طرف دیگر قرارداد کمال الدین کامیابی نیا را هم تمدید کند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس سه ماموریت بزرگ دیگر در پیش دارد و اگر بتواند آنها را به خوبی انجام دهد از هواداران نمره رضایت و قبولی را دریافت خواهد کرد.

ماموریت نخست گرشاسبی تمدید کردن قرارداد وحید امیری است. برانکو به مدیریت باشگاه تاکید کرده که در هر حالتی و به هر قیمتی مانع از جدایی امیری شوند و قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

امیری فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشت و از بهترین بازیکنان این تیم بود. او اعلام کرده که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت و با توجه به پیشنهادی زیادی که دارد باشگاه پرسپولیس کار سختی برای حفظ او دارد.

ماموریت دوم باشگاه پرسپولیس بازگرداندن سروش رفیعی است. جدایی محسن مسلمان باعث شده تا پرسپولیس در میان میدان خود جای خالی یک هافبک بازیساز و طراح را احساس کند و سروش با توجه به سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس‌ می تواند بهترین گزینه برای این ماموریت باشد.

قرارداد رفیعی با الخور به پایان رسیده است و او مشکلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

و اما ماموریت سوم گرشاسبی جذب مهدی ترابی است و با آمدن این بازیکن پرسپولیس‌ نه تنها نسبت به فصل قبل ضعیف تر نمی شود و بلکه بسیار قوی تر هم خواهد شد و هواداران در این حالت می توانند به تکرار سومین قهرمانی پیاپی خود امیدوار باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا وحید امیری سروش رفیعی محسن مسلمان مهدی ترابی پرسپولیس تهران سروش رفیعی کمال کامیابی نیا محسن مسلمان مهدی ترابی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم