Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:08:40 GMT

تنها شهربازی شهرگلستان به یک زمین متروکه تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۲۳۳۱

تنها شهربازی شهرگلستان به یک زمین متروکه تبدیل شده است

تنها شهربازی شهرگلستان که توانایی ایجاد تفریحات و اوقات فراغت سالم برای نوجوانان و جوانان را داشت، از چند ماه قبل غیرفعال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی از جمله نکات مهم در اداره شهرها و روستاها در جامعه امروز می باشد که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، چراکه نبود این امکانات می تواند سبب نارضایتی شهروندان و در نتیجه بازتاب‌های منفی در کارنامه عملکرد مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهای شهرستان بهارستان از جمله مناطقی می باشند که دارای مشکلات زیرساختی بسیاری به ویژه در زمینه امکانات و سرانه‌های تفریحی می باشند به شکلی که جوانان بهترین مکان تفریحی برای خود را قهوه خانه‌ها و لژهای سطح شهرستان می دانند.

شهرگلستان که در بخش مرکزی بهارستان قرار گرفته است و دارای جمعیت بالایی می باشد تنها دارای یک شهربازی در پارک فدک و در انتهای بلوار شهید ابدام می باشد که این شهربازی نیز مدت‌ها است که تعطیل شده و به حالت یک زمین متروکه در کنار ساختمان بخشداری بخش گلستان به حال خود رها شده است.

گفتنی است که در زمان فعالیت این شهربازی خانواده‌های بهارستانی و جوانان زیادی به جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود به این مکان می رفتند و حتی پارک فدک واقع در شهرک سبزدشت نیز به واسطه این شهربازی شلوغ‌تر می شد، اما این شهربازی به دلایل نامعلومی غیرفعال شده است.

درپایان ناگفته نماند که درست است که نصب وسائل بازی کودکان در پارک‌ها و فضاهای سبز سطح شهر امری مهم می باشد و نصب تجهیزات ورزشی سبب کشاندن شهروندان به پارک‌ها در صبح می شود، اما گویا شهرداری شهرگلستان فراموش کرده است که امروز آسیب پذیرترین قشر جامعه ما، جوانان می باشند و اگر با ایجاد تفریحات سالم و محیطی مناسب از آن‌ها مراقبت نشود به سمت و سوی نامعلومی حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین