Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@20:34:04 GMT

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۲۵۱۲

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان انتخاب شد

عبدالکاظم طالقانی پس از رأی گیری با ۵۴ موافق به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان انتخاب شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان، امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار و عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال خوزستان عبدالکاظم طالقانی، لفته دورکوندی و ابراهیم نصیری بودند که نصیری پیش از برگزاری این مجمع از حضور خود انصراف داد.

در حاشیه این مجمع یکی از کاندیدا با اعتراض به نحوه برگزاری مجمع و پس از بیان نظرات، محل جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد که این اقدام موجب انصرف از حضور در ادامه مجمع شد.

اعضای مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان 57 نفر هستند که به دلیل غیبت دو نفر، پس از رأی‌گیری عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود