Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:30:46 GMT

قیمت کالاهای وارداتی با حساسیت بیشتری نظارت می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۲۵۵۴

قیمت کالاهای وارداتی با حساسیت بیشتری نظارت می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا رحیمی روز دوشنبه در جلسه تنظیم بازار استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی از واردکنندگان کالا با دریافت ارز دولتی چهار هزار و 200 تومان کالا را وارد می کنند ولی به قیمت ارز آزاد 6 هزار و 200 تومانی به بازار عرضه می کنند.
وی در ادامه این عمل واردکنندگان را سوء استفاده از وضعیت اقتصادی کشور، رانت بزرگ و ظلم بزرگی به مردم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی در ادامه به منظور از بین بردن این سوء استفاده بزرگ از سازمان نظارت و بازرسی، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان خواست، از زمان ثبت درخواست کالای وارداتی تا زمان رسیدن آن به دست مصرف کنندگان قیمت ها را باید با دقت و حساسیت فراوان دنبال کنند.
او در پایان با بیان اینکه تنظیم نظم بازار کار جهادی است و نیاز به نظارت دائمی و مستمر دارد، خواستار تشکیل جلسه هفتگی نظارت بر قیمت ها کالاها شد.
در این جلسه همچنین افزایش قیمت سویا و روند اجرای طرح ضیافت استان که به توزیع کالاهای اساسی خوراکی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با قیمت مناسب اختصاص دارد، مورد بررسی قرار گرفت.
در طرح ضیافت، سهمیه استان کرمانشاه 740 تن انواع برنج، 493 تن قند و شکر، 493 تن روغن، 400 گوشت مرغ منجمد، 40 تن گوشت قرمز منجمد، 30 تن تخم مرغ و دیگر اقلام است که باید تا پایان رمضان توزیع شود.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، دارای 14 شهرستان، 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
3209/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارز افزایش قیمت تعزیرات قند گوشت قرمز روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت

طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

در این جلسه 230 کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار 995 در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار 79 کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، 4 میلیارد و 643 میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده