Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@02:08:37 GMT

بازدید شبانه قاضی زاده از سه بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۲۸۵۶

وزیر بهداشت در ادامه بازدید‌های شبانه خود در ماه مبارک رمضان از مراکز درمانی پایتخت، شب گذشته (۲۰ خرداد) تا ساعات ابتدایی بامداد امروز از بیمارستان‌های امام حسین (ع)، شهدای تجریش و شهید مدرس تهران بازدید کرد.

دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته (۲۰ خرداد) از بخش‌های اورژانس، تروما، ICU، ICU اعصاب و دو پروژه عمرانی پاراکلینیک و بیمارستان جامع سرطان بیمارستان امام حسین (ع) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه پاراکلینیک بیمارستان امام حسین (ع) در زمینی با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع در ۸ طبقه و با بخش‌هایی مانند تصویربرداری، کلینیک ویژه، آزمایشگاه و ۱۰۰ تخت بستری در حال ساخت است. بیمارستان جامع سرطان نیز قرار است با ظرفیت ۳۰۰ تخت بیمارستانی توسط بنیاد برکت ساخته شود.

وزیر بهداشت همچنین از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای تجریش شامل اورژانس، تروما و پروژه بیمارستان جایگزین بیمارستان شهدای تجریش بازدید کرد. پروژه بیمارستان جایگزین بیمارستان شهدای تجریش با ظرفیت ۸۲۱ تخت در زمینی با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع در ۵ بلوک و ۱۳ طبقه در حال ساخت است و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هاشمی همچنین از بخش‌های اورژانس، ICU، CCU و طرح پیشنهادی توسعه بیمارستان شهید مدرس تهران بازدید کرد. برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای طرح توسعه بیمارستان شهید مدرس تهران با ظرفیت ۲۷۰ تخت بیمارستانی انجام شده است و وزیر بهداشت از محل اجرای این پروژه بازدید کرد.

گفتنی است ماهانه ۸ هزار نفر به کلینیک ویژه بیمارستان شهید مدرس مراجعه می‌کنند و ضریب اشغال این بیمارستان ۸۵ درصد است.

به گزارش وبدا در پایان بازدید از این بیمارستان در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مشکلات این بیمارستان بحث و بررسی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مراکز درمانی امام حسین بیمارستان سرطان وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشکلات امام حسین بیمارستان پایتخت علوم پزشکی شهید بهشتی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی