Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:21:00 GMT

برج آزادی پذیرای گروه موسیقی راک تلفیقی بدرام است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۲۹۲۳

برج آزادی پذیرای گروه موسیقی راک تلفیقی بدرام است

تهران- ایرنا- کنسرت گروه موسیقی بدرام که در زمینه راک تلفیقی فعال است به سرپرستی محمد شیخ قاسمی 31 خرداد ماه در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی برج آزادی، گروه بدرام از موسیقی سنتی ایرانی، مدها و دستگاه های موسیقی ایرانی و حتی ریتم ها و ضرب های خاص موسیقی سنتی الهام می گیرد و در تلاش است که روح موسیقی ایران را همواره در آثارش حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. بدرام به معنای آراسته و نیکو و همچنین به معنای سرکش و بدلگام است.
سرپرستی این گروه بر عهده محمد شیخ قاسمی، گیتاریست گروه است. همچنین میلاد دودانگه نوازنده گیتار بیس، شهریار شافعی نوازنده درامز، مسیح مقدم فر نوازنده گیتار الکتریک و سعید پیرصالح نوازنده کیبورد، دیگر اعضای گروه هستند.
در حال حاضر تمام آثار گروه بدرام به صورت بی کلام بوده و تک نوازی گیتار الکتریک در فضاسازی خاص موسیقی ایرانی در این آثار غالب است. می توان منبع الهام چنین آثاری را از نوازنده های مشهور مانند فرزاد گلپایگانی، حسین علیزاده، محمدرضا لطفی، اینگوی مالمستین، جو ستریانی، استیو وای و گروه دریم تیاتر و مگادث دانست.
در حال حاضر بدرام مشغول به کار بر روی نخستین آلبوم خود است و به زودی منتشر خواهد شد.
گروه موسیقی بدرام شامگاه پنج شنبه 31 خرداد از ساعت 20 و 30 دقیقه در برج آزادی روی صحنه می رود.
فراهنگ**9012 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كنسرت برج آزادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی ابوالحسنی با اشاره به اهمیت تولید محصول سالم با اجرای مدیریت تلفیقی محصول سالم در شالیزارها، اظهار کرد: در سال زراعی جاری، طرح تولید برنج سالم به روش مدیریت تلفیقی محصول (ICM) در 5 هکتار اراضی شالیزاری شهرستان رامسر در حال اجرا است. 

وی به برگزاری دوره آموزشی و ترویجی مدیریت تلفیقی محصول برنج  (ICM) در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی در راستای اجراي طرح مديريت تلفيقي برنج (ICM) و داشتن برنجی سالم با کمترین میزان سم، با توجه به شروع فصل کشت برگزار و به کشاورزان توصیه شد در اسرع وقت نسبت به نصب تله‌هاي نوري (لامپ، فانوس و ...) برای  جمع‌آوري و شكار پروانه‌هاي نسل زمستان‌ گذران آفت كرم‌ ساقه خوار برنج اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر یادآور شد: این شهرستان دارای 500 هکتار اراضی شالیزاری است.

دیگر خبرها

  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم