Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در جلسه‌ای که در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرداری تهران ویژه مراسم نماز عید فطر را با همکاری این معاونت،  مطرح کرد.
 
وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم نماز عید فطر امسال اشاره کرد و گفت: نورافشانی در 12 میدان تهران، راه‌اندازی 5 کاروان گل با تریلی در سطح تهران و استقرار آنها در 5 درِ ورودی مصلی و توزیع گل بین نمازگزاران، گلباران مردم با 40 هزار گل میخک در روز عید سعید فطر برای اولین بار توسط بالگرد و برپایی 5 ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اوحدی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس از مراسم‌های نماز عید فطر در سال‌های گذشته، توزیع 20 تا 30 هزار هدیه فرهنگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان به دانش‌آموزان شرکت کننده در نماز عید فطر و برپایی نمایشگاه عکس مدافعان حرم از دیگر برنامه‌هاست.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی زیادی در شهرداری تهران موجود است،  اظهار کرد: 10 خانه موزه اشخاصی همچون دکتر شریعتی، شهید مطهری، شهید چمران، شهید دکتر بهشتی و طالقانی ، باغ موزه قصر، باغ کتاب، کاخ سعد آباد، فرهنگسراها و 40 سالن سینما از جمله این موارد است که آمادگی داریم در اختیار این معاونت و آموزش پرورش قرار دهیم.
 
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: تمهیدات لازم در خصوص حمل و نقل و اعزام خانواده‌ها به محل برگزاری مراسم با شکوه نماز عید فطر پیش‌بینی شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعداد‌های برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است