Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی با اعلام خبر فوق، خاطرنشان کرد: بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس آرژانتین در مهرماه سال جاری برگزار و این دو ورزشکار قمی در صورت موفقیت در مسابقات انتخابی جوانان آسیا در تایلند، عازم این مسابقات خواهند شد.
وی ادامه داد: امکان موفقیت این دو بازیکن قمی برای حضور در المپیک بسیار بالا می باشد.
وی همچنین از اعزام محسن ربانی در پرش با نیزه، محمد حسین اسکندری در پرتاب وزنه، رضا ملک پور 400 متر با مانع، محمد رضا فردی 200 متر و علی کشاورز در 110 متر با مانع به مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان با حضور این ورزشکاران در 26 و 27 خردادماه سال جاری برگزار و افراد انتخاب شده نیز عازم مسابقات آسیایی جاکارتا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات آسیایی جاکارتا از آخر مردادماه سال جاری آغاز تا نیمه شهریور ادامه دارد.
وی ادامه داد: رضا ملک پور و محمد حسین اسکندری شانس زیادی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا دارند.
رئیس هیات دو و میدانی قم با اشاره به عدم حضور بانوان این استان در اردوهای تیم ملی گفت: در بخش بانوان دنبال فعالیت های زیرساختی و آموزش در رده های پایه هستیم و به زودی در این بخش نیز شاهد شکوفایی رشته دو و میدانی قم خواهیم بود.
وی ادامه داد: اکنون 118 نفر در بخش آقایان و بانوان عضو هیات دو و میدانی قم هستند که در دو پیست ورزشگاه یادگار امام راحل و ورزشگاه شهید حیدریان این استان فعالیت می کنند.
رضایی داشتن ورزشگاه مستقل با چمن طبیعی را یکی از نیازهای این هیات در قم ذکر کرد.

۴۶ انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آرژانتین المپیک تایلند تیم ملی ورزشگاه یادگار امام روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟