Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران با یک پیروزی به کار خود در رقابت های جهانی پایان داد. این تیم مقابل رنکینگ شماره دو فیبا یعنی آندورا به پیروزی رسید. پس از این دیدار تیم ایران در رده چهارم گروه مرگ جام جهانی سه نفره فیلیپین قرار گرفت. از همین گروه تیم های آمریکا و روسیه صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیده علّی در چهار مسابقه ای که برای ایران در جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان در فیلیپین به میدان رفت 23 امتیاز به دست آورد و هم اکنون با یک بازیکن روسی به نام آناستازیا لوگونوا در رده نهم قرار دارد.

او درباره این دوره از رقابت ها عنوان کرد: بازی های امروز ما خیلی عالی بود. اتحاد داشتیم و این اتحاد باعث شد بهترین عملکرد را ثبت کنیم. مقابل روسیه که قهرمان دو دوره جام جهانی است بسیار خوب بودیم و بازی خوب ما مورد توجه تماشاگران، مربیان و کارشناسان قرار گرفت. تشویق های آن ها انگیزه بسیار خوبی به ما داد.

وی افزود: هر چه از بازی خوب امروزمان بگویم کم گفته ام. تمام مسئولیت هایی که به ما داده بودند را به نحو احسن انجام دادیم. فقط تجربه کم داشتیم.

این ملی پوش درباره پیروزی مقابل آندورا گفت: بازی با آندورا فوق‌العادده بودیم. این تیم تجربه خیلی زیادی در جام جهانی داشت و قبل از جام جهانی با آمریکا، ایتالیا و هلند در تورنمنت فرانسه بازی کرده بود. ما با نمایش قدرتمندانه خود طوری بازی کردیم که نگذاشتیم بازی 10 دقیقه کامل را طی کند. همه سالن و اصلا همه جهان از بازی خوب ما سورپرایز شدند.

علّی با اشاره به رنکینگ شماره دو تیم ملی بسکتبال آندورا گفت: جلوی چنین تیمی بازی کردن واقعا اراده و پشتکار می خواهد. وقت ما برای جام جهانی خیلی کم بود. فقط یک ماه پس از کاپ آسیایی چین برای این رقابت ها فرصت داشتیم.

بازیکن با تجربه بسکتبال سه نفره بانوان در ادامه تاکید کرد: در کنفرانس خبری وقتی گفتیم فقط دو سال است سه نفره بازی می کنیم خبرنگاران حیرت زده ما را نگاه می کردند. باورشان نمی شد که تیمی با چنین سابقه کم و ناچیز این چنین عالی بازی کند. یکی از موارد بسیار مهمی که پیشرفت ما را رقم زد حمایت فدراسیون بسکتبال بود که بعد از 20 سال امکان حضور بین المللی ما را فراهم کرد. دپارتمان بسکتبال سه نفره فدراسیون نیز نقش زیادی داشت. ما در بهترین شرایط بسکتبال بازی کردیم، باید از زحمات کسایی‌پور رییس دپارتمان بسکتبال سه نفره، گلاره کاکاوندپور رییس بخش بانوان همین دپارتمان و البته نیکا بیک لی سرمربی تیم ملی بسیار تشکر کنم. انگیزه ای که آن ها به ما دادند واقعا معجزه کرد.

عّلی عنوان کرد: همه تیم های حاضر در جام جهانی روسای فدراسیون ها و مسئولان فدراسیون کشورشان را در کنار خود می دیدند. آن ها چندین کادر و ماساژورهای متخصص داشتند. لازم است برای ما هم چنین شرایطی وجود داشته باشد. باورتان نمی شود، برخی از تیم ها هفت، هشت تیم کادر داشتند.

این ستاره تیم ملی بانوان سه نفره درباره قرار گرفتن نام خود به عنوان یکی از 10 بازیکن پرامتیاز جام جهانی گفت: واقعا هیجان زده هستم و خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد. نتایج همه زحماتم را گرفتم. همیشه به فکر کردن در جام جهانی و تورنمنت های بزرگ فکر می کردم و اکنون به این آرزو رسیده ام.

وی خاطر نشان کرد: بازی های ما در گروه مرگ خیلی سخت بود. امیدوارم این روند در سال های آینده ادامه داشته باشد. ترس ما بابت بازی کردن جلوی تیم های بزرگ ریخته است. ما باید سطح‌مان را بالاتر ببریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی بانوان بسکتبال 3نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود

سالار آبنوش بعد از ظهر شنبه با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان البرز ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه، هفته کارگر و معلم و همچنین روز شوراها اظهار کرد: امروز معنا و مفهوم جمله امام خمینی درخصوص سپاه را متوجه می‌شویم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، به واقع امروز هرکس دل در گرو این انقلاب دارد، لباس بسیج به تن کرده و یک بسیجی است و ما هم مفتخر به همین بسیجی بودن هستیم‌.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات نظامی آمریکایی در کشورمان که به واقعه طبس مشهور است، یادآور شد: شکست آمریکایی‌ها با آن هم پشتیبانی و توان نظامی چیزی جز اراده خداوند نبود و باید بدانیم چنین اراده‌ای هنوز هم وجود دارد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت گره گشایی از کار مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: بی تردید کارنامه مسئولان همان انتخابات و مشارکت مردم در این عرصه است که لازم است هر مسئولی به بازخورد انجام وظایف خود که در انتخابات و مشارکت مردم منعکس می‌شود توجه کند.

آبنوش با تاکید بر اهمیت نگاه مبتنی بر حل مشکل ادامه داد: در اینکه ما بهترین مردم را در کشورمان داریم هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، به همین دلیل لازم است تا تک تک مسئولان نسبت به واکنش‌های مردم که در مشارکت‌هایی مانند انتخابات نمود پیدا می‌کند، توجه و در نوع رفتار و عملکرد خود بازنگری کند.

منتخب مردم قزوین البرز و آبیک توجه به مردم و خواست مردم را همان تاکید چندباره مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا مسئولان با بازنگری در رفتار خود و توجه به اقشار مردم، رفتار مردم را با خودشان که در مشارکت انتخابات تبلور می‌یابد تغییر دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را دغدغه مهم عنوان کرد و افزود: مسیری که رهبری و شهدا به ما گوشزد کرده‌اند چیزی جز خدمت و کار برای مردم نیست و ما مسئولان باید به دنبال عملکردی باشیم تا مردم از ما تجلیل کنند و این تجلیل هم در مشارکت مردم در انتخابات نمود پیدا می‌کند.

آبنوش ضمن اشاره به مسیر پیش روی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی عنوان کرد: امروز به برکت مدیریت امامین انقلاب و جان نثاری شهدا، جانبازان و رزمندگان گام نخست که همان تثبیت است، اتفاق افتاده و افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی ایران جهانی است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک اضافه کرد: امروز سطح و جغرافیای منازعات تغییر کرده و به برکت جمهوری اسلامی ایران دیگر جنگ در قلب رژیم صهیونیستی محل تمرکز جبهه کفر دنیا است و نه در مرزهای ما و با وجود آرامش در داخل کشورمان، رژیم صهیونیستی در مقابل اراده مقاومت به زانو درآمده است.

آبنوش خاطرنشان کرد: وعده صادق به ذهن مردم دنیا سرعت بخشید تا افرادی هم که تحت تبلیغات دشمن تردید به دل داشتند، باور پیدا کردند که کوه یخی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا به برکت جمهوری اسلامی ایران و تاسی آن به فقه جعفری و رهبری معظم انقلاب اسلامی فرو ریخته است.

وی اضمحلال و فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی را نیز از نتایج راهبرد جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیا فلسطین یکپارچه را می‌شناسد و صدای فریاد این ملت مظلوم به لطف جبهه مقاومت به گوش جهانیان رسیده و رژیم صهیونیستی رسوا شده است.

آبنوش گام دوم انقلاب را همزمان با گام مهم عرصه جهانی دانست و متذکر شد: امروز به برکت سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، روز قدس جهانی شده و پرده‌های چهره نمایشی استکبار فرو ریخته است و مسئولان باید به شکرانه این نعمت، خادم مردم باشند و هرچه در توان دارند برای رضایت و حل مشکلات مردم به کار گیرند تا مردم نیز با مشارکت در انتخابات تجلیل گر مسئولان باشند.

کد خبر 6090285

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور