Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیتراژ سریال در مسیر زاینده رود که یک تجربه ماه رمضانی دیگر برای خواجه امیری محسوب می‌شود، همکاری دوباره و موفقیت آمیز خواننده جوان و حسن فتحی به شمار می‌رود. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تیتراژ سریال تلویزیونی "در مسیر زاینده رود" به کارگردانی حسن فتحی، در سال ۱۳۸۹ همزمان با پخش این مجموعه از شبکه یک سیما پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تیتراژ این مجموعه را احسان خواجه امیری با ترانه‌ای از زنده یاد افشین یدالهی خوانده بود. البته خواجه امیری و یدالهی پیش‌تر نیز تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند و به طور معمول نتیجه این فعالیت‌ها، مورد قبول مخاطبان قرار می‌گرفت.   ‌‌
خواجه امیری در بسیاری از موارد، علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی قطعه هایی که می‌خواند را انجام می‌دهد و تیتراژ "در مسیر زاینده رود" نیز در زمره اینگونه فعالیت‌های این خواننده قرار می‌گیرد.   در سریال "در مسیر زاینده رود" جوان فوتبالیستی به نام مهران سارنگ (اشکان خطیبی) برای قرارداد با یک باشگاه اصفهانی به اصفهان می‌آید و ناخواسته جوانی اصفهانی به نام مسعود مصیب را به قتل می‌رساند.     مهدی سلطانی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، مهرانه مهین ترابی، هومن برق نورد، افسانه پاکرو و مهدی باقربیگی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احسان خواجه امیری حسن فتحی در مسیر زاینده رود افشین یداللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی

شهردار گرمدره از تخصیص ۲۱۰۰ مترمربع از اراضی این شهر برای تامین و تحقق پروژه ساخت مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرمدره، مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص شرایط همکاری مدیریت شهری با خیران مدرسه‌ساز، اظهار کرد: شهر گرمدره در مسیر توسعه شهری و تحقق حقوق شهروندی همکاری و همراهی خیران را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در این مسیر اراضی دولتی برای ساخت و احداث مدرسه خیرساز طبق دستور استاندار البرز در نظر گرفته شده است، افزود: ارتقای سطح سرانه‌های آموزشی شهر گرمدره با دعوت از مدیران و مسئولان استانی این حوزه پیگیری شد.

شهردار گرمدره با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مدارس و فضاهای آموزشی در شهر خواستار تسریع در امر احداث و توسعه سرانه‌ها در این خصوص شد.

نجفی موافقت خود را با واگذاری ۲۱۰۰ مترمربع از سهم سرانه‌های آموزشی پس از طی تشریفات قانونی و نظر قائم مقامی شورای اسلامی شهر در راستای احداث مدرسه اعلام کرد.

کد خبر 750987

دیگر خبرها

  • جوان‌گرایی نباید تبدیل به مسابقه قدرت‌طلبی جوانان شود
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند