Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال اميد استقلال گفت: چون بله قربان گو نبودم و هيچ وقت مقابل کسي سر خم نکردم، کنارم گذاشتند تا با خيال راحت به کارهايشان برسند.
محمد نوازي سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال اميد استقلال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اتفاقاتي که منجر به کنار گذاشتن وي از آکادمي شده است صحبت‌هاي زير را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*بدون مطالعه هيات امنا انتخاب کردند
نوازي در ابتداي صحبت‌هاي خود در خصوص علل جدايي اش از آکادمي استقلال و اينکه مربيگري اميد اين باشگاه کنار گذاشته شده است گفت: اتفاقات عجيب و غريب زياد رخ مي‌دهد و من متاسف هستم که چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌کنم متاسفانه هيات مديره باشگاه هيئت امناي آکادمي را بدون مطالعه انتخاب کرد و همين موضوع باعث شد ديگر نظارتي روي انتخاب ها در آکادمي باشگاه استقلال صورت نگيرد. تعجب مي کنم افتخاري که خودش بن ناظر روي کار هيئت امنا است در اين چند وقت چه کاري انجام داده است؟
*توفيقي دوستانش را به هيات امناي آکادمي آورده است
وي افزود شايد باور نکنيد ولي خيلي اتفاقات عجيب و غريب را رخ مي‌دهد که گفتنش شايد کمي ذهن مردم را روشن کند، به طور مثال استقلال اين همه پيشکسوت دارد و اين همه بازيکن بزرگ در آن به ميدان رفته‌اند اما پندار توفيقي در باشگاه استقلال دوستانش را به عنوان هيئت امنا و استعداديابي آکادمي انتخاب کرده است! 
*جعل در آکادمي استقلال علني شد اما هيچکس به آن ورود نکرد
وي ادامه داد:جالب است که سال گذشته در برنامه 90 آن همه مسائل مطرح شد و سياوش اکبرپور اين همه افشاگري کرد و حتي جعل مهر باشگاه نيز در برنامه 90 به اثبات رسيد اما هيچ‌کس اين موضوعات را پيگيري نکرد. آيا به نظر شما با اين شرايط و پيگيري‌هايي که نمي‌شود آکادمي باشگاه استقلال مي تواند سازنده باشد؟روز گذشته مربيان تيم‌هاي پايه را معرفي کردند و آرش برهاني و رضا عنايتي انتخاب شدند، هر دو نفر از دوستان عزيز و صميمي من هستند و من هرگز دوست ندارم صحبت من باعث ناراحتي آنها شود ولي تجربه ام را در اختيار آن‌ها مي‌گذارم که فقط مي‌خواهند اسم اين نفرات را خراب کنند.
مربي سابق تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه آيا مي‌شود با اين اتفاقات مقابله کرد يا خير گفت؟ به خدا و به پيغمبر و به همين ماه عزيز قسم مي‌خورم که من از نبودن در آکادمي استقلال ناراحت نيستم اما تعجب مي کنم شخصي مثل پندار توفيقي عليه من در جلسات صحبت مي‌کند و خودم نمي دانم چه هيزم تري به او فروخته ام که او مرتبط با اسم من مخالفت مي‌کند؟ همين فرد باعث جدايي پرويز مظلومي و عليرضا منصوريان از استقلال شد و در اواسط راه عليه اين مربيان موضع گرفت ولي حالا خودش در باشگاه استقلال هر کاري که مي خواهد انجام مي‌دهد مگر اسطوره هاي قديمي در باشگاه استقلال نداريم که آقايان به نوعي بچه محله هايشان را به عنوان استعدادياب يا به عنوان افرادي در قالب هيئت امنا در آکادمي استفاده مي‌کنند؟
*عبدي و سعيدي در آکادمي استقلال چه مي‌کنند؟
نوازي تاکيد کرد: آقايان قراب و علي جباري فقط در عکس ها حضور دارند و اصلاً هيچ صحبتي انجام نمي‌دهند و برايم جالب است که افتخاري و هيئت مديره هيچ واکنشي مقابل اين افراد ندارند و هرگز با آنها با اين رفتارها مقابله نمي‌کنند. شخصي به نام عبدي که به تيم بزرگسالان استقلال بعد از قهرماني در جام حذفي پاداش داده و من اصلا او را نمي‌شناسم جايش در هيئت امناي آکادمي استقلال است؟ خود مردم قضاوت کنند. آيا توفيقي در جايي مديريت کرده که حالا براي استقلال تصميم مي‌گيرد؟ اين افراد ناشناس که در هيئت امناي آکادمي هستند را چه کسي انتخاب کرده است؟ شخص ديگري به نام سعيدي نيز در هيئت امناي آکادمي حضور دارد آيا فوتبالي ها و هواداران استقلال و کساني که سالها در اين باشگاه کار کرده‌اند اسم اين اشخاص را شنيده‌اند؟ آيا به نظر شما اين افراد حضورشان در باشگاه دليلي دارد يا پشت پرده اي وجود دارد؟ آقايان زماني ملکي و آقاي افتخاري آيا از اين اتفاقات خبر داريد که اگر داريد قطعاً راه را اشتباه رفتيد و اگر نداريد باز هم بايد به آن تاسف خورد. روي هيئت مديره استقلال وزارت ورزش نظارت دارد که بايد به اين مسائل ورود کند اما من همين جا اعلام مي‌کنم آکادمي فرصتي شده تا آقايان کارهايي که دلشان مي‌خواهد را انجام بدهند.
*توفيقي در کنار بازيکنان عکس مي‌گيرد اما يکبار در تمرينات آکادمي حضور نداشت
سرمربي فصل گذشته اميد استقلال تاکيد کرد جالب است که صادق ورمزيار شخصي به نام فدايي را فصل گذشته به عنوان سرمربي تيم جوانان استقلال انتخاب کرد، شما به من بگوييد آيا تا به حال اسم چنين شخصي را شنيده ايد؟ آيا اين شخص مي تواند به استعداديابي کمک کند که حالا در قالب استعدادياب در آکادمي مشغول به کار شده است؟ توفيقي بازيکنان آکادمي استقلال را نمي بيند ولي در کنار بازيکنان تيم هاي ديگر عکس مي‌گيرد و منتشر مي‌کند. سال گذشته من 6 بازيکن را به تيم بزرگسالان استقلال معرفي کرده‌ام ولي هيچ کس آنها را نديد. همه ناراحتي من اين است که هوادار استقلال که در سرما و گرما از اين تيم حمايت مي‌کند خبر ندارد که چه اتفاقاتي پشت پرده رخ مي‌دهد.ا آقايان بهتر است شفاف‌سازي کنند و بگويند که چه کارهايي در آکادمي طي سالهاي اخير اتفاق افتاده است.
*پسر فردي که در اداره مهم دولتي است چگونه هر سال در آکادمي است؟
نوازي با بيان اينکه آکادمي در اوليت مديران استقلال نيست گفت: سوال من از فوتبالي‌ها اين است آيا آکادمي باشگاهي مثل استقلال توپ لباس به زمين و مسائل ديگر را نمي‌خواهد؟ آقايان کمپ حجازي را امسال اجاره داده‌اند و در به در دنبال زمين مي گردند از طرفي دو سال است که ورزشگاه امام رضا چمن ندارد و اين ورزشگاه بلااستفاده شده است. بازيکنان تيم هاي پايه از همه جاي تهران با اتوبوس به زمين مي آيند اما هيچ کسي موضوعات را نمي داند. آقاي افتخاري آيا از اتفاقات آکادمي خبر داري؟ پدر و مادر آن طي يک سال که من در آنجا بودم بارها مراجعه کردند و گفتند ما ماشين زير پايمان را فروختيم تا بچه‌هايمان را به کلاس فوتبال بفرستيم تا آنها پيشرفت کنند اما به نظر شما آيا اينگونه مي‌شود بازيکن پيشرفت کند و به استقلال کمک کند؟ هيچ پدر و مادري دوست ندارد بچه اش از طريق پول فوتباليست شود ولي اين مشکلات را که مي‌بينم واقعا ناراحت مي‌شوم و افسوس مي خورم که يک سال از عمرم را در تيم اميد استقلال گذراندم در حالي که هيچي نگاهي به آن نشده است.يکي از اتفاقات عجيبي که طي چند سال اخير در يکي از رده هاي سني در آکادمي رخ دادن است اين است که فرزند شخصي که در يکي از ادارات تاثيرگذار دولتي کار خيلي راحت در يکي از تيم‌هاي رده رده پايه مشغول به بازي است! اينها جزئي از اتفاقاتي است که در آکادمي باشگاه استقلال رخ مي دهد و هيچ کس از آن خبر ندارد.
*کجاي دنيا رئيس آکادمي خودش از بازيکنان تست مي‌گيرد که ورمزيار 2 سال است اين کار را مي‌کند؟
پيشکسوت باشگاه استقلال در ادامه تأکيد کرد: فصل نقل و انتقالات تمام شده و امروز آخرين فرصت براي ارسال اسامي بازيکنان رده هاي مختلف به هيئت فوتبال است و آيا کسي تعجب نمي کند چرا تازه روز گذشته مربيان تيم هاي پايه استقلال انتخاب شدند؟ امسال ما در رده اميد بعد از پايان بازي ها به بازيکنان استراحت داديم و قانوناً به آنها گفتيم به خانه‌هايشان بروند تا باشگاه تکليفشان را مشخص کند اما کجاي دنيا رئيس آکادمي خودش از بازيکنان تست مي‌گيرد؟ آيا شما تا به حال چنين چيزي ديده‌ايد؟ رئيس آکادمي که فصل گذشته صادق ورمزيار بود سال قبل خودش از بازيکنان تست مي گرفت و آنها را انتخاب کرد، امسال هم همين کار را انجام دادند در حالي که وظيفه او اين است که لباس زمين و امکانات را براي بچه‌هاي مردم فراهم کند. من سال قبل امير کارگر، مجيد تاجيک، امير مرادي که بچه مشهد بوده و امسال پيکاني‌ها او را جذب کردند را در استقلال پرورش دادم، اميرحسين جوادي هم يکي ديگر از استعدادها بود اما آيا آنها ديده شده اند؟ آيا اعضاي هيات مديره استقلال يک روز بر سر تمرينات ما حضور پيدا کردند تا شرايط را ببينند؟ هيات مديره فقط اين نيست که در مصاحبه ها حضور فعال داشته باشند يا عکس يادگاري بگيرند بلکه پيگيري وضعيت آکادمي هم يکي از مسئوليت‌هاي هيئت مديره باشگاه است که بايد آن را انجام بدهند.
*چون بله قربان‌گو نبودم کنارم گذاشتند
نوازي در پايان گفت: آيا مربي مربي که ديروز انتخاب شده مي‌تواند به بازيکن تعليم بدهد يا بازيکن حرف او را گوش مي ده؟د من فقط اين را بگويم به نظر مي رسد افتخاري ملکي و زماني از اين اتفاقات اصلا خبر ندارند و بعضي وقت‌ها برايشان سوال مي شود که چرا فتح‌الله‌زاده و واعظ آشتياني را مردم خيلي دوست دارند. دليلش هم اين است که آنها حواسشان بود و به راحتي اجازه نمي دادند چنين اتفاقاتي بيفتد.من هم چون بله قربان گو نبودم و هيچ وقت مقابل کسي سر خم نمي‌کنم کنار گذاشتند تا با خيال راحت به کارهايشان برسند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران

ایسنا/خوزستان رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حالی که تشکیلات باشگاه‌های خوزستانی در استان است و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

عبدالکاظم طالقانی امشب در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بحث برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان با مشکلی مواجه شدیم که مورد انتقاد فدراسیون بود و نیز نارضایتی هواداران فوتبال را در برداشت. البته بیشتر بازی‌های استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شد اما با توجه به مشکل نور این ورزشگاه در ادامه نتوانست میزبانی‌های خود را در این ورزشگاه انجام دهد. البته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر وضعیت نور ورزشگاه تختی بوده است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزار نشدن دیدار استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان مستاجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آن‌ها جلب می‌شد. در ادامه بازی فجر و ملاثانی برگزار نشد و اگر چه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد. به هر حال شرایط بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی به گونه‌ای پیش رفت که متأسفانه این بازی انجام نشد و از این بابت متاسف هستیم، ضمن اینکه متاسفیم که این مسئله در جامعه به گونه دیگر نشان داده شد، در حالی که هر باشگاه خودش مسئول انجام بازی‌هایش است.

رئیس هیات فوتبال خوزستان با توجه به مشکل پیش آمده در خصوص میزبانی استقلال ملاثانی، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، استاندار و معاون وی به قضیه ورود کردند و طی جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد میزبانی‌های ملاثانی در استادیوم‌های استان خوزستان انجام شود و خوشبختانه مشکل میزبانی این تیم حل شد.

او با اشاره به وضعیت نامناسب سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان، خاطرنشان کرد: اکنون سه تیم لیگ برتری ما جایگاه خوبی در جدول ندارند و این به دلیل تصمیماتی است که ابتدای فصل گرفته شد. البته ما پیش از این در همین راستا به سه باشگاه مواردی را گوشزد کردیم. به هر حال اکنون این سه تیم نیازمند وحدت هستند تا سهمیه‌های استان خوزستان حفظ شوند.

طالقانی تاکید کرد: اکنون باید این سه تیم حمایت شوند تا روحیه خود را از دست ندهند و باید به هر نحوی که شده است، هواداران و گروه‌های اجتماعی را مجاب کنیم که اکنون زمان وحدت است. شرایط باید مدیریت شود.

او بیان کرد: البته تیم‌های استان خوزستان خیلی ضعیف نیستند و باید به آن‌ها روحیه داده شود و بازیکنان آن‌ها نیز باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیات خاطرنشان کرد: قرار است آموزش مربیگری A در استان خوزستان برگزار شود که سهمیه استان خوزستان ۲۴ نفر است. همچنین طبق قولی که در مجمع داده بودم که مسابقات را در شهرستان‌ها احیا کنیم تا نتیجه آن پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و افزایش تعداد علاقمندان به رشته فوتبال باشد، این مهم به خوبی در دستور کار هیات فوتبال استان قرار گرفته است. ضمن اینکه مدارس فوتبال باید به صورت قانونمند و با گواهینامه از هیتت فوتبال خوزستان فعالیت داشته باشند و باید به این موارد توجه شود کخ خانواده‌ها باید فرزندان خود را در اختیار افرادی در این مدارس قرار دهند که مورد تایید هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باشند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که باشگاه‌های استان خوزستان به صورت مستقل کار می‌کنند، افزود: تعدادی از اعضای هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران هستند و در حالی که تشکیلات این باشگاه‌ها در استان خوزستان است و از فضای استان استفاده کنند و باید جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها در استان برگزار شود، جلسات هیات مدیره باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان در تهران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم