Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:34:56 GMT

طرح ۵۵ متری در سال آینده در اراک اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۴۴۳۵

طرح ۵۵ متری در سال آینده در اراک اجرایی می‌شود

معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: اقدامات خوبی در ارتباط با  طرح ۵۵ متری توسط شهرداری انجام شده و ماحصل این موضوع اجرایی شدن طرح ۵۵ متری در سال آینده است. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ استانها مرکزی نظرات

مهدی زندیه‌وکیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اهمیت بالای طرح 55 متری اراک اظهار داشت: طرح 55 متری یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در سطح شهر اراک، استان و همچنین سطح ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح 55 متری نیازمند این بود که یک سازمان اجرایی خاص این وظیفه را در شهرداری اراک به عهده بگیرد، با تصمیم‌گیری شورای شهر و شهردار استان مرکزی  یکی از مدیران خوش‌نام استان مرکزی را به عنوان مدیر طرح 55 متری منصوب کرده تا با تمرکز ویژه بر روی این طرح با شدت و قدرت بیشتری طرح را پیش ببرند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: در ارتباط با طرح 55 متری ساختار زیادی وجود دارد، شورای راهبردی طرح، کمیته راهبردی، شورای سیاست‌گذاری، که هر کدام اعضای خاص خودشان را دارند.

زندیه‌وکیلی تصریح کرد: کمیته راهبردی هر هفته یک بار جلساتی را تشکیل می‌دهد که در جلسات سیاست‌های کلان مسئولان استان و مدیران و ذی‌نفع‌ها در آن در‌نظر‌ گرفته می‌شود تا در انجام طرح، در زمان خودش اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در ارتباط با  طرح 55 متری توسط شهرداری انجام شده است، ماحصل این موضوع اجرایی شدن طرح 55 متری در سال آینده است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی از عبور متناوب امواج ناپایدار بارشی از کشور طی روز‌های آتی و ناپایداری‌های همرفتی در استان از فردا یکشنبه تا سه شنبه خبر داد.

به گفته رضا مرادی در برخی از ساعات بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

جزئیات بیشتر:

منطقه اثر: اراک، آشتیان، تفرش، شازند، خنداب، کمیجان، فراهان، غرق آباد، خمین، دلیجان، محلات، زرندیه و ساوه

اثر مخاطره:

احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و ایجاد روان آب وجود دارد. لغزندگی جاده‌ها و معابر عمومی وقوع صاعقه و احتمال خسارت ناشی از بارش تگرگ به دلیل وزش باد شدید موقتی احتمال خسارت به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار

توصیه:

احتیاط در تردد جاده‌ها و معابر عمومی بازگشایی مسیر‌های عبور آب استحکام بخشی به سازه‌های سبک و ناپایدار اجتناب از صعود به ارتفاعات و کار در اماکن مرتفع در هنگام ناپایداری‌های همرفتی - انجام هر گونه اقدام مقتضی برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی

دیگر خبرها

  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در استان مرکزی
  • مبارزه با سن گندم و علف‌های هرز در۹۰ هزار هکتار از مزارع