Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: یک مادر باردار از توابع گزستان استان چهار محال بختیاری توسط اورژانس هوایی اصفهان به بیمارستان منتقل و از ایجاد مشکل برای او جلوگیری شد. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ استانها اصفهان نظرات

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ماموریت اورژانس هوایی اصفهان اظهار داشت: در روز گذشته انتقال یک مادر باردار در روستای کویردان از توابع گزستان استان چهار محال بختیاری که امکانات انتقال زمینی وجود نداشت به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی اعلام این گزارش بلافاصله یک دستگاه اورژانس هوایی به منطقه گزستان استان چهار محال بختیاری روستای کویردان اعزام شد و مادر باردار 29 ساله به وسیله اورژانس هوایی به اورژانس 115 شهرکرد تحویل و سپس به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان پیرامون حوادث سنگین در روزهای آتی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته جاری واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در اتوبان آزادگان به اتاق فرمان مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: در پی اعلام این گزارش و مصدوم شدم 6 تبعه افغانی، یک دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد و مصدومان برای ادامه روند درمانی به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

ایسنا/خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک از انجام عملیات موفق جست‌وجو و نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی با تلاش نجاتگران این جمعیت خبر داد.

جواد شریفی امروز (۱۵ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۹ دیروز به‌دنبال تماس تلفنی فرماندار شهرستان صیدون مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ گردشگر در منطقه کوهستانی مُنگار امامزاده عبدالله صیدون براثر بارش باران، یک تیم عملیاتی دو نفره (یک پرسنل و یک نجاتگر به‌صورت داوطلبانه) به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد جوی و دور بودن مسیر ارتباطی، پس از چند ساعت جست‌وجوی نجاتگران در کوهستان ساعت چهار بامداد امروز نجاتگران به این افراد دسترسی پیدا کردند و آنها به منطقه امن انتقال داده شدند.

شریفی افزود: در این عملیات مرتضی آبسالان از نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری (ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک همراه پدرش به‌صورت داوطلبانه حضور یافتند و باعث نجات این گردشگران شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم