Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم نصیری ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی در واکنش به اظهارات دبیر هیئت کشتی مبنی بر برگزاری مناظره گفت: من هم آماده مناظره با اعضای هیئت هستم. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها زنجان نظرات

میثم‌ نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجاناظهار داشت: دریافت 32 سکه از طریق وزارت کشور بوده است و هیئت کشتی استان نباید در این موضوع دخالت داشته باشد و حق اظهار نظر در این مورد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاسف از اینکه در استان زنجان چند سالی است که تجلیل از قهرمانان برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اعتراض‌هایی به هیئت کشتی و اداره ورزش دارم که این موضوعات را در مناظره مطرح خواهم کرد.

ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی با تاکید بر اینکه در مناظره در محل خبرگزاری تسنیم باید شخص رییس هیئت آقای حافظی حضور داشته باشند، گفت: انتقادهایی دارم که باید اعضای هیئت کشتی در این مناظره حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید

مسئولان ورزشی استان زنجان قدمی برای حل مشکلات ورزشکاران برنمی‌دارند

به مسئولان ورزش استان زنجان در حمایت از ورزشکاران نمره صفر می‌دهم

دبیر هیئت کشتی استان زنجان "میثم نصیری" و "محمد نادری" را به مناظره دعوت کرد

کشتی‌گیر ملی‌پوش زنجانی برای مناظره با دبیر هیئت کشتی استان اعلام آمادگی کرد

ملی پوش زنجانی تیم ملی کشتی پیش از این  از وضعیت حاکم در استان انتقاد کرده بود و  معتقد بود هیئت کشتی و اداره‌کل ورزش قدمی در حل مشکلات ورزشکاران استان برنمی‌دارند.

پس از این اظهارات دبیر هیئت کشتی استان زنجان میثم نصیری و محمد نادری ملی پوشان کشتی را به میزگرد دعوت کرد و گفت: برای تمام ادعاهای این ورزشکاران پاسخ دارم.

به‌ گزارش تسنیم روز پنجشنبه  24 خرداد مناظره‌ای در محل خبرگزاری تسنیم برگزار خواهد شد که آیا باید منتظر بود از سوی هیُت کشتی در این جلسه حضور خواهند داشت یا خیر.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر