Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:56:54 GMT

«هشت یار اوشن» مدعی گیشه تابستان شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۴۶۲۹

«هشت یار اوشن» مدعی گیشه تابستان شد

رکنا: با افتتاحیه ۵۳میلیون دلاری «هشت یار اوشن»، برای سه سال گذشته، زنان فصل اوج هالیوود را تسخیر می‌کنند.

ایندی‌وایر در گزارشی از گیشه این هفته هالیوود با اشاره به فیلم «هشت یار اوشن» با نقش‌آفرینی هشت بازیگر Actor زن مشهور هالیوود، یادآوری کرده است تابستان گذشته نیز گیشه در تسخیر فیلم زن‌محور «زن شگفت‌انگیز» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هشت یار اوشن» محصول برادران وارنر آخر هفته را با فروش 41میلیون و 500هزار دلاری به پایان رسانده است. با این حال با بازگشت به سال 2001 می‌توان گفت این فروش آغازین کندترین فروش بلیت در میانه چهار نسخه یاران اوشن بوده اوست. نسخه‌های پیشین به ترتیب فروش 61میلیونی، 57میلیونی و 48میلیونی را تجربه کرده‌اند.

محصول جدید استودیوی برادران وارنر در سه روز نخست اکرانش در سینماهای خارج از امریکا نیز به فورشی بیش از 12 میلیون دلار رسیده است.

فیلم «ارثی» محصول شرکت A24 نیز به فروش 13میلیون دلاری در پایان هفته آمریکا دست یافته است. این فیلم برای نخستین بار در جشنواره ساندنس 2018 اکران شده بود.

جودی فاستر پس از آخرین حضورش در فیلم «الوسیون» در 2013 با فیلم «هتل آرتمیس» روی پرده سینما Cinema آمده است. این اولین فیلم نقش اول مستقل او پس از بازی در «شجاع» در سال 2007 است. این فیلم به فروش ضعیف 3میلیون و 151 هزار دلاری رسیده است.

فروش کلی آخرهفته گذشته نسبت به سال گذشته 20درصد افت داشته است. این افت هفته آینده با شروع اکران «شگفت‌آوران 2» پیکسار و «جهان ژوراسیک: پادشاهی سقوط Fall کرده» متوقف خواهد شد.

فیلم «سولو: داستان جنگ ستارگان» نیز پس از سه هفته اکران به فروش 225میلیون در آمریکا رسیده است؛ اما این رقم می‌توانست کمتر هم باشد. در شکل خوش‌بینانه فروش جهانی این فیلم به رقم 400 میلیون دلار می‌رسد. این فیلم با سقوط 48درصدی بیشترین افت را در گیشه داشته است.

«انتقام‌جویان» نیز بهترین حفظ فروش را با 35درصد افت داشته است تا به فروش آخرهفته 7میلیونی نزدیک شود. این فیلم به فروش جهانی 2میلیاردی رسیده است.

«ددپول 2» افتی 41درصدی داشته تا به فروش 280میلیونی برسد.

The Top Ten

هشت یار اوشن: (یک هفته)

فروش آخر هفته: 41میلیون و 500هزار دلار - فروش کل: 41میلیون و 500هزار دلار

سولو: (سه هفته)

فروش آخر هفته: 15میلیون 154هزار دلار - فروش کل: 176میلیون و 105هزار دلار

ددپول 2: (چهار هفته)

فروش آخر هفته:13میلیون و 650 هزار دلار - فروش کل: 278میلیون و 666هزار دلار

ارثی: (یک هفته)

فروش آخر هفته: 13میلیون و 37هزار دلار - فروش کل: میلیون و 37هزار دلار

انتقام‌جویان (هفت هفته)

فروش آخر هفته: 6میلیون و 836هزار دلار - فروش کل: 654میلیون و 734هزار دلار

شناور (چهار هفته)

فروش آخر هفته: 5میلیون و 50هزار دلار - فروش کل: 21میلیون و 740هزار دلار

باشگاه کتاب (چهار هفته)

فروش آخر هفته: 4میلیون و 200هزار دلار - فروش کل: 56میلیون و 874هزار دلار

هتل آرتمیس (یک هفته)

فروش آخر هفته: 3میلیون و 158هزار دلار - فروش کل: 3میلیون و 158هزار دلار

ارتقا (دو هفته)

فروش آخر هفته: 2میلیون و 220هزار دلار - فروش کل: 9میلیون و 210هزار دلار

زندگی حزب (پنج هفته)

فروش آخر هفته: 2میلیون و 105هزار دلار - فروش کل: 50میلیون و 267هزار دلار

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم بازیگر Actor سینما Cinema سقوط Fall زنان هالیوود تابستان افتتاحیه بلیت عکس ایران روزنامه مرد زن مشهد تجاوز قتل حوادث دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری