Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، سعیده علّی در 4 مسابقه ای که برای ایران در جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان در فیلیپین به میدان رفت 23 امتیاز به دست آورد و هم اکنون با یک بازیکن روسی به نام آناستازیا لوگونوا در رده نهم قرار دارد.

این بازیکن بسکتبال بانوان درباره دیدارهای امروز ایران، گفت: بازی های امروز ما خیلی عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحاد داشتیم و این اتحاد باعث شد بهترین عملکرد را ثبت کنیم. مقابل روسیه که قهرمان دو دوره جام جهانی است بسیار خوب بودیم و بازی خوب ما مورد توجه تماشاگران، مربیان و کارشناسان قرار گرفت. تشویق های آنها انگیزه بسیار خوبی به ما داد.

وی افزود: هر چی از بازی خوب امروزمان بگویم کم گفته ام. تمام مسئولیت هایی که به ما داده بودند را به نحو احسن انجام دادیم. فقط تجربه کم داشتیم. در بازی با آندورا فوق العادده بودیم. این تیم تجربه خیلی زیادی در جام جهانی داشت و قبل از جام جهانی با آمریکا، ایتالیا و هلند در تورنمنت فرانسه بازی کرده بود. ما با نمایش قدرتمندانه خود طوری بازی کردیم که نگذاشتیم بازی 10 دقیقه کامل را طی کند. همه سالن و اصلا همه جهان از بازی خوب ما سورپرایز شدند.

علّی با اشاره به رنکینگ شماره دو تیم ملی بسکتبال آندورا خاطرنشان کرد: جلوی چنین تیمی بازی کردن واقعا اراده و پشتکار می خواهد. وقت ما برای جام جهانی خیلی کم بود. فقط یک ماه پس از کاپ آسیایی چین برای این رقابت ها فرصت داشتیم.

بازیکن با تجربه بسکتبال سه نفره بانوان در ادامه تاکید کرد: در کنفرانس خبری وقتی گفتیم فقط دو سال است سه نفره بازی می کنیم خبرنگاران حیرت زده ما را نگاه می کردند. باورشان نمی شد که تیمی با چنین سابقه کم و ناچیز این چنین عالی بازی کند. یکی از موارد بسیار مهمی که پیشرفت ما را رقم زد حمایت فدراسیون بسکتبال بود که بعد از 20 سال امکان حضور بین المللی ما را فراهم کرد. دپارتمان بسکتبال سه نفره فدراسیون نیز نقش زیادی داشت. ما در بهترین شرایط بسکتبال بازی کردیم، باید از زحمات کسایی‌پور رییس دپارتمان بسکتبال سه نفره، گلاره کاکاوندپور رییس بخش بانوان همین دپارتمان و البته نیکا بیک لی سرمربی تیم ملی بسیار تشکر کنم. انگیزه ای که آنها به ما دادند واقعا معجزه کرد.

عّلی عنوان کرد: همه تیم های حاضر در جام جهانی روسای فدراسیون ها و مسئولان فدراسیون کشورشان را در کنار خود می دیدند. آنها چندین کادر و ماساژورهای متخصص داشتند. لازم است برای ما هم چنین شرایطی وجود داشته باشد. باورتان نمی شود، برخی از تیم ها هفت، هشت تیم کادر داشتند.

این ستاره تیم ملی بانوان سه نفره درباره قرار گرفتن نام خود به عنوان یکی از 10 بازیکن پرامتیاز جام جهانی گفت: واقعا هیجان زده هستم و خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شد. نتایج همه زحماتم را گرفتم. همیشه به حضور در جام جهانی و تورنمنت های بزرگ فکر می کردم و اکنون به این آرزو رسیده ام.

وی خاطر نشان کرد: بازی های ما در گروه مرگ خیلی سخت بود. امیدوارم این روند در سال های آینده ادامه داشته باشد. ترس ما بابت بازی کردن جلوی تیم های بزرگ ریخته است. ما باید سطح مان را بالاتر ببریم.

انتهای پیام/س

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • وجدان بیدار دانشگاهیان جهان در مقابل نسل کشی غزه خروشید