Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@17:00:35 GMT

دستگیری آدم‌ربایان کودک 4 ساله آزادشهری

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۴۹۵۱

به گزارش وانانیوز، 

سردار «علی‌اکبر جاویدان» اظهار کرد: مردی 34 ساله به پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر مراجعه و اعلام کرد افرادی ناشناس با سر و صورتی بسته به درب منزلش مراجعه و اقدام به درگیری و ضرب‌وشتم وی و همسرش کرده‌اند.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: فرد شاکی بیان کرد برای نجات جان خود و اعضای خانواده با خودرو از محل گریختیم اما آن‌ها در مکانی خارج از شهر جلوی ما را گرفته و اقدام به ربودن پسر 4 ساله‌ام از داخل خودرو کرده به‌سرعت از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی مراجع قضائی تحقیقات پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: بررسی‌های مقدماتی پلیس آگاهی نشان داد چند روز پیش بین دو طایفه بر سر اختلافات قومی و قبیله‌ای درگیری و نزاعی صورت گرفت که شاکی عضو یکی از آن طایفه‌ها بوده است، از این‌رو با این احتمال که اقدام مجرمانه توسط طایفه مقابل صورت گرفته باشد تحقیقات پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

جاویدان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه پلیس، سرانجام یکی از آدم‌رباها در حالی که با سواری زانتیا در سطح شهر در تردد بود توسط مأموران شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در تحقیقات صورت‌گرفته اعلام کرد به‌علت درگیری و دعوایی که چند روز پیش شاکی با طایفه آن‌ها داشته، اقدام به این عمل مجرمانه کرده است.

جاویدان هم‌چنین یادآور شد: با ادامه تحقیقات و تنگ کردن عرصه بر آدم‌ربایان، محل اختفاء کودک 4 ساله شناسایی شد و مأموران موفق به آزادی کودک از چنگال آدم‌رباها شدند که تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: آدم ربایی منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به کیونت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه حیدرآباد شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 6091353

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر