Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بیست و هفتمين قسمت از فصل سوم برنامه «هزارداستان»، امشب (دوشنبه ۲۱ خرداد) پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در توضیح داستان این قسمت «هزارداستان» آمده است: «ام‌اس سال‌هاست که دیگر بیماری ناشناخته‌ای نیست، اما هنوز خیلی‌ها باورهای غلطی درباره این بیماری دارند، باورهایی که اگر مهمان برنامه امشب هزار داستان باشید، حتما تغییرشان می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمانان امشب برنامه هزار داستان که مقابل شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما و تلویزیون قرار می‌گیرند فاتح میدان مبارزه و کنترل ام‌اس بوده‌اند، از مردی که با ابتلا به این بیماری ناچار می‌شود همه زندگیش را از نو بسازد تا کوهنوردی که علی‌رغم اینکه ام‌اس در بيست و دوسالگي در اثر حمله نابينا و فلج شده بود رفته رفته سلامتي اش را باز مي يابد و امروز فاتح اورست است.»

سری سوم برنامه «هزارداستان» همچون فصل‌های گذشته به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی تولید شده است، راوی برنامه اردشیر رستمی و کارگردانی آن به عهده مریم نوابی‌نژاد است که هر شب بعد از افطار از شبکه نسیم به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه در ساعت‌های سه بامداد،هفت صبح و ۱۳ ظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تلویزیون برنامه سریال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور