Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: نمی‌توانستم به خاطر باشگاه استقلال زمان را از دست بدهم و در نهایت تصمیم به عقد قرارداد با سایپا گرفتم.

طرفداری-معین عباسیان، بازیکن فصل گذشته پدیده که روز قبل (یکشنبه) پس از توافقات نهایی به سایپا پیوست، ابتدا در مورد جدایی‌اش از پدیده مشهد گفت:

بعد از پنج سال جدایی از پدیده برایم سخت بود، ولی واقعیت این است که دیگر نمی‌توانستم در این تیم بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از زحمات آقایان سرآسیایی و وطنخواه تشکر کنم که به تنهایی درصدد حل مشکلات بودند، امیدوارم پدیده در فصل جدید روزهای خوبی را تجربه کند.

به گزارش تسنیم، وی با ابراز خرسندی از انتخاب سایپا تأکید کرد:

با توجه به عملکردم در فصل گذشته پیشنهادهای خوبی داشتم، اما در نهایت بعد از بررسی همه این پیشنهادات تصمیم به انتخاب سایپا گرفتم. این تیم در پلی‌آف لیگ قهرمانان حضور دارد و از همه مهم‌تر اینکه شخصیت بزرگی مثل علی دایی هدایت سایپا را بر عهده دارد. من آرزو داشتم که با علی آقا کار کنم و خوشحالم که عملکرد من طوری بود که در لیست این مربی قرار گرفتم.

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا مذاکراتش با استقلال نتیجه نداد، خاطرنشان کرد:

آنها با من صحبت کردند و وقت خواستند تا خبر بدهند. من هم نمی‌توانستم به خاطر استقلال زمان را از دست بدهم و در نهایت تصمیم به عقد قرارداد با سایپا گرفتم.

عباسیان در خصوص اینکه چه شماره‌ای را در سایپا بر تن خواهد کرد نیز گفت:

من چند سال است که شماره 23 را می‌پوشم و دوست دارم در سایپا هم همین شماره را بر تن کنم. امیدوارم روزبه‌روز در این تیم پیشرفت کنم و در نهایت به پیراهن تیم ملی برسم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • اتفاقات دیدار استقلال - شمس آذر | هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (31 فروردین)
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر