Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دکتر علی یاور عزیزپور صبح  روز دوشنبه درنشست با  بانوان رزمی کار لرستانی که با محوریت رایزنی برای کمک ورزشی جهت تدارکات اردویی مسابقات آسیایی جاکارتا انجام گرفته بود با تقدیر از بانوان رزمی کار راه یافته به اردوی تیم ملی اظهار کرد: جامعه ورزش بانوان استان قدمهای خوبی در عرصه ورزش قهرمانی  برداشته اند که در این راستا  ثابت کرده اندکه اولا بحث ورزش جنسیت نمی شناسد ودیگر اینکه بانوان  ورزشکار نیز می توانند مانند آقایان  پرچم  ایران را در مسابقات بین المللی وجهانی   به اهتزاز درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بانوان ورزشکار می توانند خانواده هارا به ورزش سوق دهند،افزود: ازاین منظر تاثیر بانوان  ورزشکار را می توان درکل جامعه وفراگیرشدن  ورزش در همه ابعاد اجتماع دید.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  با بیان اینکه  اوج هنر ما وانتظارجامعه رساندن ورزشکاران استان به عنوان قهرمانی کشور است گفت:  هدف ما رساندن ورزشکارقهرمان استان به این سیکل است که ازاین به  بعد بقیه کاربرعهده  فدراسیون قراردارد.

عزیزپور با تاکید براین نکته که صاحبان ورزشکاران قهرمان فدراسیون ها هستند ،یادآورشد:تمام هنروتکلیف ما این است که تلاش کنیم ورزش همگانی را توسعه دهیم وبه  سطح قهرمانی برسانیم وبعد فدراسیون از آنها استفاده کندلذا فدراسیون ها بایدبه ورزشکاران قهرمان افتخارکنند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در ادامه سخنان خود تشکیلات هییت های استانی را ظرفیتی مهم برای پیشرفت ورزش قهرمانی عنوان کرد وافزود: هیئت های ورزشی می تواننداز چند محل  مانند منابع فدرسیون ،اداره کل ورزش درآمد داشته باشدوهمچنین از  ظرفیت خیرین ورزشی وبخش خصوصی استفاده کنند.

عزیزپور با تاکید برلزوم رعایت  اخلاق مداری  درعرصه  ورزش قهرمانی گفت: ارزش کار یک  ورزشکار زمانی مناسب است که بتواند تحت شرایط تمرینی سخت و داوری و...اخلاق خوب را از خود بروز دهد.

وی ورزشکاران قهرمان را سفیران فرهنگی ونمادهای ارزشی استان عنوان کرد ویادآورشد: ورزشکارانی که به اردوها می روند به عنوان سفیران اخلاقی وفرهنگی  ورزش لرستان  محسوب می شوند  لذا انتظارهست بحث اخلاق را مد نظر قراردهند.

عزیزپور با بیان اینکه عدم  رعایت اخلاق درورزش به ورزشکار آسیب می زند ،خاطر نشان کرد: عمر قهرمانی در خوشبینانه ترین حالت ده سال است در حالیکه رعایت مسائل اخلاقی  ومسائلی که با نظام اسلامی هماهنگ است عمر قهرمانی ورزشکاران را طولانی می کند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید براینکه پیگیر حل مشکلات ورزشکاران هستیم  و تلاش میکنیم پشتیبان  وحامی ورزشکاران  استان باشیم وازحقشان دفاع کنیم ، گفت: اگر ورزشکاران  احساس می کنند حقی از آنان ضایع شده است باید ازطریق مربیان خود وهماهنگی با دستگاه ورزش استان  پیگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی جامعه خانواده عنوان قهرمانی مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال