Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:03:37 GMT

کمربندی جنوبی قرچک با تملک 319 خانه و زمین بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۵۸۲۰

کمربندی جنوبی قرچک با تملک 319 خانه و زمین بازگشایی شد

محسن خرمی شریف روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : اجرای پروژه کمربندی جنوبی قرچک به منظور کاهش میزان ترافیک ، وارد نشدن خودروهای عبوری به سمت شهرستان های ورامین و پیشوا و دسترسی آسان به مناطق و روستاهای جنوبی و شهرک صنعتی قرچک از دومین دوره شورای اسلامی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.
وی گفت : وجود معارضین متعدد از جمله 313 باب منزل مسکونی ، 6 قطعه زمین ، رودخانه فصلی باقرآباد و تپه تاریخی پوئینک به اعتبار بسیار زیادی نیاز داشت که اجرای این پروژه را سال ها به تأخیر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریف بیان کرد: با تملک آخرین واحدهای مسکونی طول مسیر ، بازگشایی کامل این پروژه 4 کیلومتری که از میدان شهید ستاری قرچک آغاز و تا میدان پوئینک ادامه دارد صورت گرفت و زیر بار ترافک قرار گرفت.
وی گفت : اجرای این پروژه با هزینه ای بالغ بر 355 میلیار ریال انجام شد.
شهردار قرچک با اشاره به واقع شدن تپه باستانی پوینیک در مسیر کمربندی جنوبی قرچک گفت : در اجرای فاز سوم و تکمیلی پروژه کمربندی جنوبی قرچک به دلیل قرار گرفتن تپه باستانی در مسیر آن ، تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر یک هیأت باستان شناس با انجام گمانه زنی و حفر ترانشه ، در حال کاوش لایه های مختلف این منطقه باستانی هستند که این گروه تا کنون به مورد قابل توجهی از یافته های باستان شناسی دست نیافته اند.
شریف گفت : این هیأت برای بررسی بیشتری این منطقه باستانی ، درخواست تمدید مجوز حفاری را ارائه کرده که شهرداری یک ماه دیگر ، این مجوز 45 روزه را تمدید کرد.
وی افزود : اجرای فاز تکمیلی کمربندی جنوبی قرچک منوط به اعلام نظر هیأت باستان شناسی در خصوص حذف و یا باقی ماندن این تپه باستانی است .
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق استان تهران واقع شده است.
مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و بخشی از مردم استان سمنان برای دسترسی به تهران مجبورند که از این شهر عبور کنند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 باستان شناسی ترافیک زمین شرق استان تهران شورای اسلامی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم