Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون‌رئيس‌جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشورگفت: برنامه‌عملياتي مقابله با آسيب‌هاي تحريم از سوي سازمان برنامه و بودجه با همكاري همه دستگاه‌ها تهيه مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ‌‌مركزاطلاع‌رساني، ‌‌روابط‌ عمومي‌ ‌و‌‌ امور بين‌الملل‌ سازمان برنامه‌ و‌ بودجه‌كشور، محمدباقر‌نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشيه پنجاه و يكمين جلسه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي در جمع خبرنگاران افزود: براي اجرايي‌كردن سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي كه ۲۴ بند بود ۵۶ طرح و ۲۰۰ پروژه تعريف كرديم كه با اجرا شدن آن مي توانيم به اهداف ترسيم شده در آن برسيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وي افزود: با توجه به تهديدهاي جدي درخصوص استمرار و گسترش تحريم هاي آمريكا، براي بي اثر يا كم اثر كردن آنها بايد ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي تدابير متناسبي را اتخاذ مي كرد.

 

رئيس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: براين اساس در اين جلسه‌، منابع موجود براي اجراي اين پروژه ها و طرح ها و همچنين اين مساله كه در شرايط تحريم تا چه ميزان محدود مي‌شود، بررسي و ارزيابي شد.

 

وي افزود: اولويت بندي ۲۰۰ پروژه كه با محدود شدن منابع آن چگونه پروژه ها به سرانجام برسد تا مردم كمترين زحمت را با تحريم ها متحمل شوند، از ديگر مواردي بود كه در اين جلسه بررسي شد.

 

نوبخت، مشكلات آب را از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بيان كرد و گفت: در شرايط كنوني نسبت به سال قبل و همچنين نسبت به متوسط عملكرد سال هاي گذشته با كمبود منابع آب مواجه‌ايم.

 

رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: براين اساس مناطق را به ۲ دسته «با تنش آبي و يا كم آبي» تقسيم كرديم؛ در برخي استان ها مشكل آب وجود ندارد اما برخي ديگر به شدت با اين مشكل مواجه اند.

 

وي با بيان اينكه براي اين مشكلات منابع مالي در نظر گرفته ايم، افزود: بايد ببينيم با توجه به منابع مالي چه اقداماتي مي توانيم در اين زمينه انجام دهيم.

 

معاون‌رئيس‌جمهوري ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌هاي مرتبط جلسه هايي تشكيل مي‌دهد تا بدانند در استمرار تحريم ها نقطه هاي آسيب پذير كجاست و با چه فرصت هايي مي‌توانيم نسبت به رفع آسيب هاي ناشي از تحريم اقدام كرد.

 

رئيس سازمان برنامه و بودجه اعلام كرد: مقرر شد در جلسه بعدي ستاد اقتصاد مقاومتي، تك ‌تك دستگاه‌ها درمورد آسيب‌هاي تحريم‌ها و راهكارشان براي مقابله را بيان كنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس ماه رمضان مجلس حسن روحانی قدس مساجد شب قدر مقام معظم رهبری کارآفرینی محمدباقر نوبخت اقتصاد مقاومتی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد