Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@22:49:26 GMT

هری کین: برای جبران گذشته پنالتی تمرین می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۶۰۱۶

هری کین: برای جبران گذشته پنالتی تمرین می‌کنیم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش روی ضربات پنالتی کار می‌کنند تا رکورد ضعیف گذشته را بهبود ببخشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه شیرها در جام‌های جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ در ضربات پنالتی از رقابت ها کنار رفتند. انگلیس همچنین در یورو ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲ نیز با ضربات پنالتی رقابت ها را ترک کرد و تنها در سال ۱۹۹۶ مقابل اسپانیا توانست به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال هری کین که امید اصلی انگلیسی ها در جام جهانی است، تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش روی ضربات پنالتی تمرین کرده اند.

هری کین گفت:

” ما پنالتی تمرین می‌کنیم، البته نه در هر جلسه تمرینی ولی هر وقت که بچه ها بعد از تمرینات خسته باشند، سراغ چنین تمرینی می‌رویم. هر از گاهی تمرین می‌کنیم، البته راجع به آن خیلی حرف نزده ایم زیرا به نظرم باید ذهن را در آرامش نگه داشت و برای گلزنی تلاش کرد.

باید باور کنیم که امسال می‌توانیم نسبت به سال‌های دیگر متفاوت باشیم. در ۵۰ سال اخیر کار برای ما سخت بوده زیرا جامی نبرده ایم. برای ما اصلی ترین موضوع این است که متمرکز باقی بمانیم و نگران رقبا نباشیم. ما تیم خودمان هستیم، هویت خودمان را داریم و به دنبال پیشرفت هستیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هری کین تیم ملی فوتبال انگلیس جام جهانی 2018 جام جهانی روسیه کاپیتان تیم ملی انگلیس هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول مصاف خیبر و شهرداری آستارا در ورزشگاه لر آره‌نا بود که این مسابقه در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان رضا مهاجری تمام شد.

این مسابقه به دلیل شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی بسیار حساس و نفس‌گیر آغاز شد و در طول مسابقه هم همین حساسیت سبب شد تا شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم نباشیم، اما در پایان به هر ترتیبی که بود شاگردان رضا مهاجری موفق شدند با پنالتی‌ای که توسط مهرداد قنبری در دقیقه 39 به تور دروازه رسید، 3 امتیاز را به نام خودشان بزنند.

این شکست سبب شد تا خیبر خرم آباد 67 امتیازی شود و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به تیم دوم که چادرملوی اردکان است، رتبه اول را در فاصله 4 هفته مانده تا پایان مسابقات به نام خود بزند.

در سوی دیگر وضعیت شهرداری آستارا با توجه به تساوی داماش در مسجد سلیمان بغرنج‌تر از گذشته شد. با تساوی داماش شاگردان نظرمحمدی 24 امتیازی شدند و حالا فقط با اختلاف یک گل است که آبی پوشان گیلانی در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!
  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد