Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت هرالد اسکاتلند، نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد از هر 10 زن اسکاتلندی فعال در بخش رسانه در این کشور، یک زن در محل کار مورد تعرض جنسی قرار گرفته است.

این تازه‌ترین آماری است که در پی رسوایی اخلاقی یک تهیه‌کننده سرشناس فیلم‌های هالیوود در سال گذشته، تعرض جنسی «همه‌گیر» در محل کار را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این پژوهش که در آن 177 زن اسکاتلندی شرکت کردند نشان می‌دهد نزدیک به یک سوم از آن‌ها اعلام کرده اند در محل کار برای آن‌ها مزاحمت ایجاد شده است. همچنین، بیش از 44 درصد از این زنان اعلام کردند مورد رفتارهای زننده همکاران خود قرار گرفته اند و دو سوم از آن‌ها اعلام کردند رفتارهای جنسیت‌زده و زننده در قبال آن‌ها انجام شده است.

همچنین این تحقیق نشان می‌دهد این رفتارهای ناشایست بارها تکرار شده است. نزدیک به نیمی از شرکت‌کنندگان در این تحقیق اعلام کرده اند دو یا سه بار در معرض رفتارهای جنسیت‌زده و زننده قرار گرفته اند. در مجموع، 11 درصد اعلام کردند مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند و 4 درصد نیز اعلام کرده اند بیش از دو بار به آن‌ها حمله شده است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد دو سوم از زنانی که مورد تعرض قرار گرفته اند، شکایت رسمی تنظیم نکرده اند. همچنین، در میان زنانی که از این افراد شکایت کرده اند، تنها 25 درصد گفته اند آنگونه که لازم بوده است به پرونده‌هایشان رسیدگی شده است.

اکثر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی را زنان سفیدپوست بین 25 تا 54 سال و بدون معلولیت جسمی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فساد اخلاقی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • آثار عیلامی در خطر تعرض است؟
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • فیلم/حمایت از فلسطین در ورزشگاه سلتیک اسکاتلند
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • رونمایی از مدل موی جدید دیوید بکام + عکس
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو