Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان با تمجید از گلستان ما به عنوان رسانه ای ارزشمند گفت : این رسانه ارتباط تنگاتنگی با لشکر 30 و انعکاس اخبار آن داشته است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ "امیر مهدی معمار باشی" فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان صبح امروز دوشنبه 21 خرداد ماه در دیدار با اعضای تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما با باین اینکه این رسانه ارتباط تنگاتنگی با لشکر 30 گرگان دارد گفت : گلستان ما به عنوان یک رسانه ارزشمند در بین سایر رسانه های استان مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معمارباشی افزود: یکی از نکات مهمی که رسانه های انقلابی جمهوری اسلامی ایران در دل خود جای داده است، اخبار و اطلاعات مهمی است که در کمترین ثانیه از محل وقوع حادثه از دیدگاه های مختلف به صورت صحیح به مردم منتقل می دهند و رسالتی که بر دوش رسانه های ارزشی و انقلابی است، به مرحله ظهور می رسانند.

"امیر معمار باشی" عنوان کرد: بسیاری از اخباری که در جامعه شاهد آن هستیم؛ اخباری است که به صورت نادرست منتقل می شود و برخی از معاندین انقلاب، این اخبار را برجسته سازی و سیاه نمایی می کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان گفت: در راهپیمایی روز قدس، حضور پرشور مردم به گونه ای بود که بسیاری از پایگاه های خبری و رسانه های جهان، به این مورد انقلابی ورود پیدا نکردند.

وی افزود: امنیتی که در کشور وجود دارد، مرهون نیروهای امنیتی و انتظامی است. حضور نیرو های مسلح در مرز های کشور، به واسطه وجود پر برکت جوانان همین مرز و بوم است و دشمن این اجازه را به خود نمیدهد که با ایران از منظر گزینه نظامی سخن بگوید .

"امیر معمار باشی" با بیان این مطلب که اگر همه مسئولان دست در دست هم قرار دهند قطعا دشمنان به نتیجه کارهای خود نخواهند رسید، رسانه ها اگر بخواهند پیشرفت کنند، هر دو چشمانشان را باز کنند و بدی و خوبی را با هم ببینید و خوشبختانه این رسانه توانسته است با عدالت به مسائل ورود پیدا کند و نگاهی سیاسی در کار خود را اصل قرار ندهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان