Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:29:29 GMT

حقوق شهروندی؛ یکی از مطالبات اصلی مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۶۸۸۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی خمین، با موضوع ارائه برنامه های شهرداری در راستای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی و همچنین برنامه ها و کارهای انجام شده توسط علوم پزشکی و نظام پزشکی شهرستان با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد طهرانی فرماندار خمین در این جلسه گفت: ایجاد امید در مردم یکی از الزامات مسئولین و نهادهای حکومتی است و تلاش برای نهادینه سازی، تحقق و حفظ حقوق شهروندی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: رعایت حقوق شهروندی حق طبیعی هر شهروندی است و این حق باید توسط ادارات و نهادهای دولتی و کارکنان این نهادها با توجه داشتن به بحث تکریم ارباب رجوع، اجرایی شود.

فرماندار خمین تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و حضور بیشتر مردم در پارک ها و فضاهای سبز و مکان های تفریحی، نظارت بیشتر نیروی انتظامی در این مکان های تفریحی به منظور تأمین امنیت و آسایش بیشتر شهروندان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر مطب های شخصی و مراکز درمانی و تلاش در تحقق رعایت حقوق بیماران بر اساس منشور ابلاغی با جدیت بیشتر در دستور کار دانشکده علوم پزشکی شهرستان باشد.

مهناز نوروزی دبیر جلسه در ابتدای این نشست گفت: در راستای پیگیری طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در استان طرح‌هایی برنامه‌ریزی شده که اجرایی شدن آن‌ها نیز در دستور کار ادارات و نهادهای ذی‌ربط قرار گرفته است.

وی افزود: رفع ظاهر نامناسب مکان‌های تجمع کارگران ساختمانی و فصلی در فضای باز در برخی میادین و نقاط شهری، حفظ منزلت و حرمت این قشر زحمتکش، تسهیل و تسریع اقدامات اداری برای این قشر به ویژه در بخش سازمان‌های بیمه‌گر، دسترسی آسان و مطمئن تر به خدمات کارگران ماهر، نیمه ماهر و ساده از جمله اقدامات طرح در حال اجراست.

محمد بیات نماینده شهرداری خمین در ادامه این جلسه در راستای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی به منظور ارائه خدمات مطلوب به این قشر مصالبی را عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی کارگران، ساخت سالن سرپوشیده در دستور کار است و در شش ماه اول سال جاری عملیاتی می شود.

محمد تیرانی نماینده دانشکده علوم پزشکی، سعید صالحی نماینده نظام پزشکی خمین نیز در این جلسه مطالبی را در راستای ارائه خدمات بهتر و اعمال نظارت بر خدمات در کلینیک تخصصی بیمارستان و مطب های پزشکی سطح شهرستان و حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بیان کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره

به گزارش صدای ایران از مهر،«روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قرارداد‌های ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است