Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی گفت: در بخش مبارزه با جرایم اقتصادی که شامل حوزه‌های فرار مالیاتی، زمین‌خواری، دریافت تسهیلات نابه‌جای بانکی و ربا‌خواری می‌شود، ۱۵ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سردار علیرضا مظاهری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان‌شمالی با بیان این مطلب که خط قرمز پلیس امنیت مردم و حفظ ارزش‌ها است اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان شهروندان هشدار‌های پلیس را جهت جلوگیری از سرقت منازل خود جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان افزود: در اداره مبارزه با جرایم جنایی در 2 ماه 20 روز اخیر 75 فقره انواع پرونده تشکیل که در این راستا 13 نفر دستگیر و چندین قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تشکیل 168 پرونده در اداره کل  کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در 2 ماه و 20 روزه نخست سال خبر داد و تصریح کرد: 147 پرونده از 168 پرونده تشکیل شده در این اداره کشف که ارزش این پرونده‌ها 27 میلیارد و 385 میلیون ریال بوده است. همچنین در بخش مبارزه با جرایم اقتصادی که شامل حوزه‌های فرار مالیاتی، زمین‌خواری، دریافت تسهیلات نابجای بانکی و ربا‌خواری می‌شود 15 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار مظاهری با بیان این مطلب که در حوزه اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان 16 فقره پرونده تشکیل شده است اذعان داشت: 16 فقره پرونده در اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان تشکیل که از این بین دو فقره جعل و کلاهبرداری کشف و 2 نفر هم به دلیل تصادف ساختگی دستگیر شده‌اند. همچنین در این اداره تاکنون 9 سرقت، دو فقره سرقت به عنف کشف و3 نفر هم دستگیر شده‌اند.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در خصوص کشف جرائم در دو ماهه ابتدای سال افزود: 28  فقره سرقت از مغازه، 107 فقره سرقت از منزل، 15 فقره سرقت خودرو، 82 فقره سرقت موتورسیکلت، 6 مورد قاب زنی و 7 مورد سرقت به عنف صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته به ترتیب 3، 2، 40، 12، 66 و 66 درصد کاهش داشته است.

سردار مظاهری در پایان به دستگیری عوامل سرقت به عنف در آرایشگاه زنانه بجنورد در کمتر از 48 ساعت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با حضور به‌موقع ماموران پلیس آگاهی، اداره اطلاعات و کلانتری محله در صحنه جرم و انجام بررسی‌های میدانی در یک عملیات غافلگیرانه سارقین در مخفیگاه خود دستگیر شدند و گوشی همراه، طلا و جواهرات افراد حاضر در آرایشگاه به آن‌ها بازگردانده شد.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره‌ سارقان با ۱۰ فقره سرقت کابل برق در شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های مجموعه انتظامی در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت توسط شهروندان اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت‌های عمومی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با دریافت گزارش‌هایی در خصوص چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های گذشته در سطح شهرستان تالش، پیگیری موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده‌ها، مأموران انتظامی حین گشت‌زنی سه نفر را در حال سرقت کابل برق مشاهده و این افراد به محض رؤیت پلیس اقدام به فرار کردند و با اقدامات پلیسی سارقان دستگیر شدند.

رستمی تصریح کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۳۷ ساله در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: پلیس در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست‌درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عزم جدی دارد.

کد خبر 744841

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • سرقت ۸ رأس گوسفند با سواری پژو در کاشمر
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند