Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در قالب ویژه برنامه «اشاره مهر» در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

حجت السلام حسین شریعتی نژاد با اشاره به اینکه این ویژه برنامه در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان در رواق حضرت زهرا (س) از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۳ و ۴۰  دقیقه ادامه دارد، گفت: در آغازین بخش مراسم شب نوزدهم ماه رمضان و نخستین شب از شب‌های احیاء، آیات روح بخش قرآن با قرائت سید خلیل نجلت حسینی از قاریان برجسته حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

وی افزود: پس از آن سید علی اکبر عبدالقادری و کاظم ضمیر خورسندی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند و در ادامه زائران و مجاوران ویژه حضرت از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی همراه با ترجمه  بهره‌مند می‌شوند

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: پایان بخش این محفل نورانی، نیز مراسم قرآن به سر است که حاج محمود کریمی مداح و ذاکر کشورمان آن را برگزار می‌کند.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: در مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز سید جواد حسینی آیاتی چند از کلام‌الله مجید را  و سید علی اکبر عبدالقادری و کاظم ضمیرخورسندی دعای روح بخش جوشن کبیر را قرائت می‌کنند و سپس جواد قربانپور به مرثیه‌سرایی و حجت‌الاسلام و المسلمین رحیم شرفی سخنرانی و مراسم قرآن به سر را برگزار می‌کند.

وی گفت: مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و  مراسم احیا نیز با  تلاوت قرآن کاظم اصغرزاده قاری حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و دعای روح‌بخش جوشن‌کبیررا  نیز همچون شب‌های گذشته تپ سید علی اکبر عبدالقادری و کاظم ضمیر خورسندی قرائت می‌کنند.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: پایان بخش این مراسم سخنرانی و مراسم قرآن به سر خواهد بود که حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاظم راشد یزدی از وعاظ برجسته کشورمان برگزار می‌کند.

مراسم شب‌های قدر ویژه زائران عرب و اردو زبان هم در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی
  • مراسم جمع خوانی قرآن کریم در جمع دوستداران کلام وحی در مهاباد
  • بیماری که به برکت قرآن شفا گرفت + فیلم
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر
  • طنین نوای قرآن در محلات مازندران/ تغییر سبک زندگی زیر سایه قرآن
  • یک ضیافت در نیمه ماه خدا به برکت کریم اهل بیت
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان