Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@23:18:56 GMT

لپ تاپ ارزان قیمت سرفیس در راه است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۱۹۹۹۰

رویداد۲۴-مایکروسافت می‌خواهد یک لپ‌تاپ مقرون به‌صرفه از سری سرفیس را در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ عرضه کند.گزارش‌های منتشره حاکی است که مایکروسافت به دنبال توسعه یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه از سری لپ‌تاپ‌های سرفیس است تا بتواند نظر آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند مبلغ هنگفتی را خرج خریداری لپ‌تاپ و رایانه شخصی کنند، را نیز جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت درصدد توسعه، تولید و عرضه دستگاه جدیدی از خانواده سرفیس‌هاست که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ روانه بازارهای جهانی شود.

نام رمز و کد این لپ‌تاپ جدید Lex است و نسبت به لپ‌تاپ سرفیس پرو فعلی، اندازه کوچک‌تر و وزن کمتری خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی همچنین برآورد کرده‌اند که این لپ‌تاپ از شبکه LTE و درگاه یو اس بی سی (USB-C) که نسل جدید و پرسرعت درگاه‌های یو اس بی برای انتقال سریع داده است، بهره می‌برد.

صفحه کلید این دستگاه نیز احتمالا تغییرات عمده‌ای با سایر لپ‌تاپ‌های سرفیس نخواهد داشت. می‌توان گفت مایکروسافت نیز به منظور رقابت با آی‌پدهای جدید اپل و همچنین کروم بوک‌های گوگل از یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه از سری سرفیس که از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان به شمار می‌رود، سخن گفته است.

شاید تا همین چند سال پیش تصور اینکه مایکروسافت که تنها وظیفه ارائه، توسعه و انتشار نسخه‌های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز برای رایانه‌های شخصی را بر عهده داشته، روزی بتواند لپ‌تاپ و رایانه شخصی بسازد، دور از ذهن بود اما چند سال است که مایکروسافت با عرضه و تولید محصولات جدید و لپ‌تاپ‌های منحصر بفرد خود تحت عنوان سرفیس و سرفیس پرو توانست به خوبی موفقیت و فناوری‌های نوین خود را به رخ رقبای قدرتمند خود بکشد و نتایج و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را برای خود به ارمغان بیاورد. به گونه‌ای در حال حاضر می‌توان گفت یکی از بهترین، به‌روزترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ جهان، سرفیس مایکروسافت است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۱۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیس رایانه مینیاتوری + فیلم

یک مهندس هندی با فناوری چاپگر سه بعدی کیس رایانه‌ای کوچک ساخته است که می‌تواند تصاویر 4K را پخش کند و پردازش بازی‌های ویدئویی قدیمی را انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • کیس رایانه مینیاتوری + فیلم
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟