Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@22:09:03 GMT

ماجرای لو رفتن فیلم رقص برانکو در عروسی مختلط تهران +فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۲۰۳۹۴

ماجرای لو رفتن فیلم رقص برانکو در عروسی مختلط تهران +فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: انتشار ویدیوی حضور سرمربی کروات پرسپولیس در یک مراسم و رقص برانکو در ٢٤ ساعت گذشته سروصدای زیادی در محافل ورزشی و شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و تقریبا مثل بمب ترکید.

حجم ویدیو: 1.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

ویدیوی رقص برانکو ایوانکوویچ ابتدا با عنوان «رقص سرمربی پرسپولیس در پارتی شبانه تهران» و مراسم مختلط در کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن، پیج‌های استقلالی تلاش زیادی برای پخش بیشتر این ویدیو کردند و سپس خواهان برخورد کمیته اخلاق با مرد کروات شدند. نکته قابل تامل این‌جاست که در بسیاری از پیج‌های استقلالی نوشته شده بود وقتی کمیته اخلاق مهدی رحمتی را به دلیل گرفتن عکس با یک خانم بی‌حجاب در ارمنستان احضار و محروم کرد،‌ برانکو هم به دلیل حضور در پارتی شبانه باید محروم شود. سپس نوبت به طرفداران پرسپولیس رسید تا به حمایت از سرمربی محبوب خود بپردازند.
برانکو کجا رفته بود؟
اما داستان رقص برانکو و مراسمی که این مربی در آن حضور داشت، چه بود؟ جنجال‌های به وجود آمده باعث شد خیلی زود مشخص شود مراسمی که سرمربی پرسپولیس در آن حضور داشته به هیچ عنوان پارتی مختلط شبانه نبوده است.

این ویدیو مربوط به یک‌سال قبل و مراسم عروسی یکی از دوستان ایرانی بسیار نزدیک برانکو است که از قهرمانان کاراته بوده و درحال حاضر هم صرافی دارد و با برانکو همکاری می‌کند. این فرد برای مراسم عروسی خود، برانکو را هم دعوت کرده بود و در قسمتی از مراسم آقای داماد و دوستان نزدیک برانکو را وسط می‌آورند و در حلقه شادی به وجود آمده این مربی در بین آنها فقط دست می‌زند و حرکت‌های موزون بدن ساده‌ای هم انجام می‌دهد!

این ویدیوی ١٤ ثانیه‌ای به خاطر نام برانکو و موضوع رقص او حسابی در فضای مجازی داغ شد. البته به‌خوبی مشخص است که انتشار ویدیوی خصوصی عروسی دوست نزدیک برانکو بعد از یک‌سال در این روزها،‌ تنها با هدف به حاشیه کشاندن سرمربی پرسپولیس اتفاق افتاده، وگرنه هیچ علت دیگری برای انتشار آن وجود نداشت. به هر صورت برانکو یک مربی خارجی است که برای نخستین‌بار است در طول مدت حضورش در ایران چنین جنجالی برایش ایجاد می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دختربچه‌ اردبیلی جان 11 نفر را نجات داد!

شهلا با رفتارهای ناجورش بروجرد را به هم ریخته بود!

جدول متحیر کننده از قیمت جدید خودروهای داخلی

فوری / تایید آزار شیطانی بهاره 5 ساله در خمینی شهر توسط پزشکی قانونی + عکس

دختر جوان در مقابل چشمان نامزد ثروتمند بی تفاوتش زنده زنده سوخت / سعید بی خیال سوار تاکسی شد رفت! + عکس

نیمه شب با خنده های مژگان بیدار شدم او بین 2 مرد غریبه بود / اسیدپاشی ناموسی در مشهد

بازیگر زیبای زن از 5 شوهر خائن اش گفت +عکس ها

تقاضای جوادیساری برای خواندن در ایران: بگذارید این آخر عمری برای مردم ترانه بخوانم!

چشم بازیگر زن ایرانی از عشق تَر شد!

پیشنهاد استاد بی حیای دانشگاه مشهد به دختر دانشجوی عراقی

نقشه راننده شیطان صفت برای خانم معلم جوان در شمال تهران + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث پرسپولیس عکس مراسم انتشار عروسی عکس ایران روزنامه زن مرد مشهد قتل حوادث دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر به روزهای پایانی بیست و سومین دوره خود نزدیک است و در این بین باز هم مربیان خارجی تازه واردی حضور در فوتبال ایران را تجربه کردند.

در لیگ نوزدهم بود که قانون منع استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی توسط هیئت رئیسه فدراسیون و سازمان لیگ تصویب شد و برای مدتی لیگ برتر را تحت الشعاع خود قرار داد. در آن مقطع کالدرون و برخی مربیان خارجی دیگر راهی جز پایان همکاری پیدا نکردند، اما پس از چند ماه رفته رفته داستان به روال گذشته خود برگشت. 

در همین راستا وقتی لیگ برتر در دوره بیست و سوم آغاز شد، مارینوس اوزونیدیس یونانی تنها خارجی تازه وارد به لیگ برتر بود و در ادامه ایگناسیو مارتینز در فولاد جانشین منصوریان شد و آلکارس اسپانیایی هم در نساجی مازندران جانشین مهدی رحمتی. این در حالی بود که ژوزه مورایس و پاکو خمس نیز حضورشان را با عملکردی که در فصل گذشته با تراکتور و سپاهان ارائه کرده بودند، تمدید کردند، اما حالا در فاصله 5 هفته مانده تا پایان مسابقات یکی از آنها راه جدایی در پیش گرفته است.

در طول تاریخ اما آلکارس اسپانیایی که خیلی نتوانست در فوتبال ایران دوام بیاورد، شصت و دومین مربی خارجی حاضر در فوتبال ایران بوده که سهمیه اسپانیا را پس از ایگناسو مارتینز سرمربی سابق فولاد خوزستان به عدد دو رساند. 

میروسلاو بلاژویچ کروات، تونی اولیویرای پرتغالی، وینفرد شفر آلمانی، مانوئل ژوزه پرتغالی، جان توشاک ولزی، مصطفی دنیزلی ترکیه‌ای، قربان بردیف روس، تومباکوویچ یوگوسلاو، برانکو ایوانکوویچ و زلاتکو کرانچار کروات، ژرژ لینکنز بلژیکی، ژوزه مورایس پرتغالی (آنگولایی) و برخی نام‌های دیگر را می‌توان در میان نام‌های بزرگ و پرافتخاری قرار داد که به لیگ برتر فوتبال ایران پیوسته‌اند. جالب اینکه به جز مربیات کروات هیچ‌کدامشان حداقل در کسب قهرمنی لیگ برتر موفق نبوده‌اند! 

از سوی دیگر مربیان کروات نظیر پوکله‌کوویچ، زلاتکو کرانچار، اسکوچیچ، فرانچیچ، برانکو، بوناچیچ و ... به شدت حضورشان در فوتبال ایران با توجه به شباهت‌های فرهنگی با 20 مربی بیشترین بوده و به موفقیت‌های قابل توجهی هم دست پیدا کرده‌‌اند.

آخرین مربی خارجی قهرمان لیگ برتر نیز کروات بوده و برانکو ایوانکوویچ در پایان لیگ هجدهم برای سومین مرتبه با پرسپولیس جشن قهرمانی گرفت. طی 4 سال اخیر هم سه مرتبه یحیی گل‌محمدی و یک مرتبه فرهاد مجیدی موفق به کسب قهرمانی شده‌اند. پیش از برانکو ایوانکوویچ هم آخرین مربی خارجی لیگ برتر فوتبال ایران که موفق به قهرمانی شده، کرانچار بوده که با سپاهان در لیگ یازدهم موفق به کسب افتخار شده و پیش از این مربی کروات نیز فرانچیچ با فولاد خوزستان موفق به رقم زدن این مهم شده است. پیش از فرانچیچ هم به پوکله‌کوویچ دیگر مربی کروات می‌رسیم که دو مرتبه با پرسپولیس موفق به کسب قهرمانی شده است.

در دوران قبل از انقلاب هم آلن راجرز انگلیسی و رایکوف صرب در لیگ برتر به قهرمانی با استقلال و پرسپولیس نائل شده‌اند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برخی کشورها نظیر آرژانتین، بلژیک، هلند، یونان، ارمنستان، ولز و ترکمنستان طی 23 دوره لیگ برتر فقط یک نماینده به عنوان مربی در فوتبال ایران داشته‌اند.

به نظر شما شصت و سومین مربی خارجی لیگ برتر سر از کدام تیم درمی‌آورد؟

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • سفر به تهران قدیم؛ تصویر کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی را ببینید!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)