Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای عملیات زون بندی در مناطق شناط بالا و پائین شهر ابهر خبر داده و گفت: با اجرای این عملیات مشکل کمبود فشار آب در این مناطق به طور کامل رفع شد.

علیرضا جزء قاسمی افزود: طی این عملیات مناطق شناط بالا و پائین جداسازی شده و با اجرای فشار سنجی ، فشار آب مورد تقاضای مشترکین تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اجرای زون بندی و تعدیل فشار آب در شناط بالا و پائین ابهر قطعی های مکرر آب در این مناطق برطرف و فشار مناسب در کلیه منطقه تامین شد که با ثقلی کردن تامین آب در این مناطق میزان حوادث و شکستگی های شبکه کاهش و استاندارد سازی فشار آب انجام شد.

گفتنی است شهر ابهر بر اساس آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال 1395با بیش از 99 هزار نفر جمعیت در فاصله 100 کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان شرکت آب و فاضلاب مدیر عامل مشکل چندین ساله کمبود فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو