Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجادی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: در روز دوشنبه ۲۱خرداد۹۷ توسط چند اکیپ از بازرسان مرکزاستان ازاصناف شهرستان سرپل ذهاب بازدید بعمل آمدکه ضمن بررسی عملکردصاحبان واحدهای صنفی وصنعتی وعرضه کنندگان کالا وخدمات درنتیجه تعدادبیش از۱۵۰ واحدصنفی اعم ازتولیدی ، توزیعی وخدماتی موردبررسی قرارگرفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:دراین ارتباط تعداد۱۵ پرونده باچندین نوع  تخلفات صنفی درزمینه گران فروشی،کم فروشی، تقلب ، عدم رعایت  موازین بهداشتی ، عدم نصب برچسب قیمت  تشکیل و برای انجام سیرمراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهندشد.

 سجادی افزود: درراستای وظایف نظارتی سازمان متبوع بازدید وبازرسی های مستمروتخصصی توسط بازرسان مرکزاستان ازبازارشهرستان های زلزله زده دراولویت کاری سازمان بوده وهست بنابراین باحساسیت خاصی دنبال خواهدشد‌.‌

وی دراین ارتباط خواستارهمکاری هرچه بیش ترسایردستگاههای نظارتی درشهرستان های مذکورشدند.

 

انتهای پیام/ز

بیش از۱۵۰ واحدصنفی در بازار سرپل ذهاب موردبررسی قرارگرفتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۲۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟